Ga naar inhoud

Schuifbalk


Aanbevolen berichten

Ik wil graag in een form een schuifbalk plaatsen (zoals de trackbar in Delphi) met een verdeling van een tot tien. Helaas is dit niet een standaard formobject, dus wil ik hem zelf maken. Nou zat ik er aan te denken om dit met verplaatsbare layers te doen, maar wat is de code om een layer volgens vaste punten te verslepen (over een horizontale lijn en in tien stappen). Mvg, Snoopje
Link naar reactie
Zelf zou ik het antwoord niet weten, sorry. Maar als je toevallig Dreamweaver gebruikt kan je even kijken op de website van [url=http://www.projectseven.com/]Project VII[/url], daar staat een interessante collectie van gratis extensions voor Dreamweaver, en als ik me niet vergis staat er ook eentje tussen voor het scrollen van layers. Daarnaast heb je ook een heel interessante JavaScript library die alle acties op layers browsercompatible afhandelt, tekst en uitleg staan [url=http://www.kruglov.ru/klayers/]hier[/url]. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. In ieder geval succes ermee! - Basje.
Link naar reactie
BasHamar: je bent vandaag mijn held :) Niet dat ik iets voor deze post heb kunnen oplossen, maar dankzij jouw tweede link (die ik overigens al vaker bezocht heb) ben ik op een oplossing gekomen voor een ander script! Jurriaan R: Wat denk je zelf, dat ik eens lekker achteruit ga zitten wachten tot iemand voor mij een script schrijft. Ik hoopte alleen wat aanwijzingen te vinden. Ik ben er uiteindelijk zelf uitgekomen. En trouwens, als iemand iets vraagt waar ik een kant en klaar (grats) script voor heb dan geef ik em die. Want als ieder persoon in deze wereld het wiel opnieuw moet uitvinden waren we nu nog holbewoners. Ik ben het wel met je eens dat mensen hier niet moeten verwachten dat anderen een script voor ze zullen schrijven. Maar advies/tips/aanwijzingen of links naar relevante info mag men toch wel vragen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...