Ga naar inhoud

Niet downloaden maar starten


Aanbevolen berichten

Ik ben een MP3 CDrom aan het samenstellen en heb daar ook alle songteksten bij gevonden. Deze staan in HTML formaat in dezelfde folder. Nu wil ik links vanuit de (HTML)tekst naar de MP3's maken, zodat de MP3 start (met de default MP3 player) Maar helaas komt het bekende download venstertje tevoorschijn, waar je moet kiezen: starten vanaf lokatie of opslaan. Met DAP is het nog vervelender, want daar heb je geen start optie. Is er een manier om deze 'download stap' te omzeilen en de file gewoon te laten starten?
Link naar reactie
Je kunt ze toch in een mediaplayer laten starten ofzo dacht ik...? Windows Media Player ondersteunt ook mp3, geloof ik hoor, en als je dan even uitzoekt hoe je hem via dat progje kan opstarten, kunnen iig al de Windows gebruikers de muziek zo luisteren. Hoe dat moet voor andere OS'en weet ik niet. Bovendien is de uitwerking van die files ook per pc verschillend hoor. Als ik hier op een wav klik, krijg ik geen download/open schermpje maar wordt hij meteen in winamp bij in de lijst gezet. En dat terwijl ik DAP ernaast draai, die reageert niet op wavs. Tja, persoonlijke instelling. Let daar vooral goed op, niet alle users zijn 'standaard'...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...