Ga naar inhoud

zoekmachine


Aanbevolen berichten

Ik zou graag een zoekmachine op mijn site willen plaatsen (OS win95, webserver Xitami), ik heb dit reeds geprobeerd met swish-e maar ik krijg dit niet aan de praat. CGI-scripts worden gedownload ipv uitgevoerd, ondanks het feit dat ik een Perl interpreter geïnstalleerd heb. Onder DOS werkt het allemaal prima, wanneer ik het echter vanuit de website probeer, gaat deze het script dus downloaden. Is er een eenvoudiger oplossing (met of zonder swish-e) ?!
Link naar reactie
Wanneer je server-side scripting wil gebruiken zal je altijd bij je webserver-software moeten aangeven welke interpreter er moet worden gebruikt bij het parsen van de file. Dus daar ontkom je niet aan (tenzij je een preinstalled package ergens vandaan kan halen). Je geeft aan dat je de perl interpreter (activeperl?) hebt geinstalleerd, maar heb je ook alle instellingen van de xitami nagelopen? Eventueel een reinstall van het geheel? Het moet iig werken. Het is al een hele tijd geleden, maar ik heb het wel ooit werkend gehad (geen idee overigens wat ik destijds allemaal had ingesteld :wink:).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...