Ga naar inhoud

Tip voor Bill Gates


Aanbevolen berichten

Hoi Bill ik had deze vraag gesteld maar je sloot de topic omdat het niet kon volgens jou. maar hier de oplossing: Auteur Downloaden onder XP ondanks "no right mous" _Danny_ Nieuw lid Geregistreerd op: Apr 28, 2002 Berichten: 3 Geplaatst: 29-04-2002 11:49 -------------------------------------------------------------------------------- Wie weet er een scripje zodat je niet kan downloaden van een site met xp? ondanks dat de rechtermuis knop is uitgeschakeld er komen bij XP van die opties als je met de muis op het plaatje gaat staan incl. downloaden Wie heeft er een oplossing? alvast bedankt Danny -------------------------------------------------------------------------------- Bill Gates Moderator Geregistreerd op: 09-24-1999 Berichten: 5052 Geplaatst: 29-04-2002 11:53 -------------------------------------------------------------------------------- Gaan we weer, het kan niet en om discussie nummer 1005235 over dit onderwerp te vermijden sluit ik dit topic. Als je wilt weten waarom het niet kan, moet je maar eens even zoeken in dit forum. [edit]Dat XP ding dat jij bedoeld (dat eigenlijk gewoon een IE6 eigenschap is) kan je wel uitschakelen, maar dat had je 5 regels lager ook kunnen vinden.[/edit] _________________ Waar blijft mijn glazen bol? [ Dit bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-04-29 11:58 ] -------------------------------------------------------------------------------- Dit is de oplossing: Auteur Scriptje voor het verbergen (als je op een image staat)Toolbar in IE 6.0 BeSieOne Nieuw lid Geregistreerd op: Feb 27, 2002 Berichten: 11 Geplaatst: 28-04-2002 17:14 -------------------------------------------------------------------------------- Scriptje voor het verbergen (als je op een image staat)Toolbar in IE 6.0. Ik wil dat irritante toolbaretje weg hebben als ik op een plaatje sta! heeft iemand hier een scriptje voor? BeSieOne! -------------------------------------------------------------------------------- Annie Ouwe rot Geregistreerd op: 07-15-1999 Berichten: 1131 Geplaatst: 28-04-2002 17:39 -------------------------------------------------------------------------------- zie msdn _________________ NU EVEN NIET!!! KUNNEN JULLIE NU HELEMAAL NIETS ALLEEN??!! :wink: -------------------------------------------------------------------------------- Jurriaan R Ouwe rot Geregistreerd op: 03-05-2001 Berichten: 1029 Geplaatst: 28-04-2002 18:10 -------------------------------------------------------------------------------- Als je het alleen voor jezelf wilt uitschakelen.. tools -> internet options -> advanced -> Enable Image Toolbar uitvinken (onderaan bij multimedia) -------------------------------------------------------------------------------- BeSieOne Nieuw lid Geregistreerd op: Feb 27, 2002 Berichten: 11 Geplaatst: 28-04-2002 21:55 -------------------------------------------------------------------------------- <META HTTP-EQUIV="imagetoolbar" CONTENT="no">
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...