Ga naar inhoud

Pulldown menu en verwijzing laden in ander frame


Aanbevolen berichten

Ik ben een pulldown menu aan het maken met daarin drie verwijzingen. Ik wil dat als je nu een gegeven aanklikt dit in het mainframe eronder geladen wordt, dus niet in hetzelfde frame. Het wil mij echter nog niet lukken. Dit is mijn code tot nu toe: [code:1:bae0ce1f20] <html> <head> <title>Mazda MX-6 Club Nederland</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <script language="JavaScript"> <!-- function MM_jumpMenu(targ,selObj,restore){ //v3.0 eval(targ+".location='"+selObj.options[selObj.selectedIndex].value+"'"); if (restore) selObj.selectedIndex=0; } //--> </script> </head> <body bgcolor="#003399" text="#FFFFFF" link="#FFFF00" vlink="#000000" alink="#FF0000" topmargin="0" marginheight="0"> <form name="form1"> <select name="techmain" onChange="MM_jumpMenu('parent',this,0)"> <option value="techniek.html">Techniek</option> <option value="design.html">Design</option> <option value="t_links.html" selected>Internet</option> </select> </form> </body> </html> [/code:1:bae0ce1f20] Ja, het scriptje is door dreamweaver gemaakt. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...