Ga naar inhoud

Session("my_info")=document.form1.veld1.value lukt niet


Aanbevolen berichten

ik heb dus t volgende: (asp in javascript) ik wil dat doormiddel van klik op button1 de waarde van veld1 naar Session("my_info") wordt verwezen. Ed dat je het meteen in een ander veld (veld2) eronder laat zien en op een andre pagina kan aflezen. Ik heb echt 1 uur erop gezeten, alle sites geraadpleegd, maar nee. Ik ben echt wanhopig!!! het probleem is dat ie zegt dat document ongedifineerd is. Wat me ook in het hoofd is geschoten is om request bla bla bla te gebruiken. Wordt min vermoeden ondersteund? bvd p.s. alle sites gebruiken domem vbscript. maar ik vind em vervelend. de code: <% function storeData() { Session("my_info") = document.form1.veld1.value; /* dit is dus de boosdoener */ document.form1.veld2.value = Session("my_info"); } %> <form name="form1"> <input type="text" name="veld1"> <input type="button" value="button" onClick="storeData()"> <input type="text" name="veld2"> </form>
Link naar reactie
2 mogelijkheden: 1. Je submit de pagina naar zichzelf en bij het inlezen van de pagina lees je de request.querystring/form uit (server-side). Als veld1 gevuld is dan schrijf je deze weg in de Session en gebruik je deze waarde ook om de waarde van veld2 weg te schrijven (server-side). 2. Bij klikken op de button schrijf je met javascript (client-side) de waarde weg in een cookie en zet je de waarde ook weg in veld2. Bij een submit van het form schrijf je de waarde uit het cookie weg in je Session (server-side). Aan jou de keus welke methode je voorkeur heeft en hoe je het gaat implementeren mag je zelf uitzoeken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...