Ga naar inhoud

[pHp Windows] Super newbie


Aanbevolen berichten

Hi, Ik wil graag pHp leren. Maar ik weet nix,nada zip van programeren. Heb nog wel wat kennis van html schrijven. Javascript kan ik (nog) niet. Dus als jullie advies hebben hoe ik dit het best kan leren zal ik jullie voor eeuwige dankbaar zijn. [mod-edit]Gebruik de volgende keer een duidelijkere titel[/mod-edit] [ Dit Bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-03-20 18:49 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: Ves007 op 2002-03-27 09:51 ]
Link naar reactie
Ik heb dat boek ook maar ik vindt het toch nog vrij ingewikkeld( hij is zo dik!) Ik probeer overal een beetje makkelijke scripts te zoeken en dan te bewerken dat werkt voor mij het beste. Ik ben niet zo'n lezer maar meer iemand die eerst doet en dan leest ! Maar misschien als je het van a tot z leest dat het wel gaat. Groetjes...
Link naar reactie
Je moet toch echt minstens een html basis hebben als je gewoon in een keer wil beginnen en eigenlijk ook een programmeer basis want anders snap je er niet veel van als je niet eerst wat tutorials doorleest, maar je hoeft niet perse een boek te kopen je kan ook in de bieb kijken of gewoon op internet wat tutorials doorwerken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...