Ga naar inhoud

php beveiliging


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben nu bezig met een php pagina te beveiligen met een php script maar als je inlogd krijg je een tekst te zien en ik wil naar een aparte pagina, ik heb een keer ergens gelezen hoe dat moest maar kan het echt nergens meer vinden. En nog 1 vraag ik weet dat .htaccess veiliger is maar is een php script heel makkelijk te kraken ? Alvast bedankt... Groetjes van Sandy....
Link naar reactie
Dat is allemaal jammergenoeg in het engels ! Ben ik niet zo heel goed in !Ik heb nu deze code ergens vandaan, weet iemand of die echt veilig is ? <? if ((!isset($PHP_AUTH_USER)) || (!isset($PHP_AUTH_PW))) { header('WWW-Authenticate: Basic realm="AdminPage"'); header('HTTP/1.0 401 Unauthorized'); echo 'Authorization Required.'; exit; } else if ((isset($PHP_AUTH_USER)) && (isset($PHP_AUTH_PW))){ if (($PHP_AUTH_USER != "*****") || ($PHP_AUTH_PW != "********")) { header('WWW-Authenticate: Basic realm="AdminPage"'); header('HTTP/1.0 401 Unauthorized'); echo 'Authorization Required.'; exit; } } ?>
Link naar reactie
else-clause ? Maar op zich doet ie het goed en krijg ik ook toegang. met ip adressen beveiligen heb ik ook weleens over gelezen maar als je telefoon verbinding hebt dan krijg je geloof ik elke keer een ander ip adres en dan werkt het weer niet. [ Dit Bericht is bewerkt door: Sandy1971 op 2002-03-19 15:28 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...