Ga naar inhoud

Dbase koppelen aan een webpagina


Aanbevolen berichten

Bij access denk ik automatisch aan ASP en dus vbscript (andere mensen hebben misschien andere associaties :wink:). Dus wat heb je nodig: - een webservertje (IIS / PWS) om het te testen - een database-je voor je gegevens - een [url=http://www.google.nl/search?q=asp+tutorial&ie=ISO-8859-1&oe=ISO-8859-1&hl=nl&lr=]tutorial[/url] om het te leren - een [url=http://www.devguru.com]reference[/url] om snel wat op te zoeken (asp / vbscript / ado). - en veel geduld succes. /edit: typen is moeilijk als je al een bedrijfsborrel hebt gehad :smile: *hik* [ Dit Bericht is bewerkt door: Annie op 2002-03-16 00:04 ]
Link naar reactie
Dank je voor de tip. Wat ik ben vergeten te vermelden is dat ik ook wil dat dit verhaal onder linux toegankelijk is. Is het niet zo dat asp alleen onder microsoft draait? Ik heb op een 2e systeem linux draaien met de mogelijkheid om apache als webserver te laten draaien en hier wat mee te experimenteren.
Link naar reactie
Mijn site moet voor beide platforms toegankelijk zijn. Zowel linux als ook windows. De bedoeling is dat het spul uiteindlijk op een NT machine gehost wordt. Voor het gemak (om het 1 en ander uit te kunnen vogelen)zou hij ook op een linux machine gehost moeten kunnen worden. Deze heb ik thuis n.l. als server draaien. Maar tís geen must. Blijkbaar ben ik verkeert geinformeerd. Ik ben er altijd vanuit gegaan dat een asp site niet goed draaid als hij vanuit linux/unix bekeken wordt. Thanks voor de info het begin is er......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...