Ga naar inhoud

ik zoek een script maar kan het nergens vinden..............


Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:e054edfb22] Op 14-03-2002 16:15, schreef Bill Gates: Ja. [/quote:e054edfb22] Dacht ik wel. [quote:e054edfb22] Op 14-03-2002 16:15, schreef Bill Gates: Op http://www.phpfreakz.nl staan genoeg tutorials voor absolute beginners (en dat ben je, in tegenstelling tot wat je beweerde). [/quote:e054edfb22] Ik heb nooit beweerd dat ik een expert was. Ik ben php aan het leren, en daarom weet ik wel wat van php, maar niet veel, en ik heb praktisch geen ervaring met MySQL. Maar goed, het script werkt. In ieder geval ga ik verder zoeken op phpfreakz.nl Iedereen die me heeft geholpen, BEDANKT!!!!!! groet, Victor.
Link naar reactie
[quote:5d2ed5ec41]Ik weet wel wat af van php en mysql[/quote:5d2ed5ec41] [quote:5d2ed5ec41]Ik heb nooit beweerd dat ik een expert was. Ik ben php aan het leren, en daarom weet ik wel wat van php, maar niet veel, en ik heb praktisch geen ervaring met MySQL.[/quote:5d2ed5ec41]Toch lees ik hier dan een tegenstrijdigheid :wink: Ik zeg ook niet dat je gezegd hebt dat je een expert ben, maar hoe je iets in een database stopt en er weer uithaalt is echt basiskennis (als je tenminste met MySQL aan de gang geweest bent, zoals jij eerder beweerde). Maar goed, lees eerst maar eens wat, het is hier namelijk geen scriptfabriek :wink:
Link naar reactie
[quote:b236af2b55] Op 14-03-2002 16:35, schreef Bill Gates: Maar goed, lees eerst maar eens wat, het is hier namelijk geen scriptfabriek [/quote:b236af2b55] Nee, dat heb je me nu wel duidelijk gemaakt. [edit] En ik heb geen zin een discussie te gaan voeren over wie de meeste kennis over php en mysql heeft. [/edit] [ Dit Bericht is bewerkt door: victorhopman op 2002-03-14 16:42 ]
Link naar reactie
[quote:36dbddd063] Op 14-03-2002 16:37, schreef victorhopman: [edit] En ik heb geen zin een discussie te gaan voeren over wie de meeste kennis over php en mysql heeft. [/edit][/quote:36dbddd063]Ik ook niet, maar je moet niet gaan denken dat ik nu een enorme dunk van mijzelf heb of zo. Er zijn hier vast mensen die beter kunnen PHP'en dan ik...
Link naar reactie
[quote:36c29ca30e] Op 14-03-2002 16:46, schreef Bill Gates: Ik ook niet, maar je moet niet gaan denken dat ik nu een enorme dunk van mijzelf heb of zo. Er zijn hier vast mensen die beter kunnen PHP'en dan ik... [/quote:36c29ca30e] Tja, ik weet wel zeker dat er mensen zijn die beter zijn in php dan ik, ik ga maar eens wat tutorials lezen op phpfreakz.nl :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...