Ga naar inhoud

onscreen (/virtueel keyboard)


Aanbevolen berichten

Ja dat is mogelijk. Wil je het zelf proberen of moeten wij het hier voor je maken? Tip: met fscommand() kun je javascriptfuncties in hetzelfde htmldocument oproepen. Vang de ingetoetste toets op, zendt het als parameter naar een js-functie, die de letter toevoegt (of wist) aan een textfield o.i.d. [ Dit bericht is bewerkt door: Jurriaan R op 2002-04-10 21:48 ]
Link naar reactie
dank je jurriaan, het is me nu gelukt een "gecustomized" keyboard op de pagina te toveren, karakters in de pagina zetten gaat ook al goed, inclusief de spatie(' ') lol , enig probleem is nu nog de backspace en de enterknop te laten functioneren zoals het moet(ik verwacht dat dit met Chr(13) moet of dergelijken maar hoe precies blijft me voorlopig nog een raadsel [ Dit bericht is bewerkt door: whassup8210 op 2002-04-11 13:31 ]
Link naar reactie
backspace -> Dan neem je een substring van de string die je nu hebt, min 1 letter. Dus: if(backspace ingetoetst) tekst = tekst.substr(0,tekst.length-1); een enter kun je maken met het karakter "n" dus: if(enter ingetoetst) tekst += "n"; wil je dat uiteindelijk in een html-pagina weergeven, dan leest die over de n heen, dus dan moet je ervan maken: if(enter ingetoetst) tekst += "<BR>n"; [ Dit bericht is bewerkt door: Jurriaan R op 2002-04-11 14:09 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...