anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Delen Geplaatst: 10 april 2002 is het mogelijk om via een virtueel toetsenbord dat ik in flash heb gemaakt tekst in een textveld (gecreeerd via html of vbscript)te laten verschijnen? (met mijn welgemeende excuses voor het eerdere posten op het verkeerd forum) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 Net had je het nog over ASP en nu ineens niet meer? :???: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 Ja dat is mogelijk. Wil je het zelf proberen of moeten wij het hier voor je maken? Tip: met fscommand() kun je javascriptfuncties in hetzelfde htmldocument oproepen. Vang de ingetoetste toets op, zendt het als parameter naar een js-functie, die de letter toevoegt (of wist) aan een textfield o.i.d. [ Dit bericht is bewerkt door: Jurriaan R op 2002-04-10 21:48 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 als je wil mag je het eens voordoen. Heb namelijk hetzelfde probleem. Alvast hartelijk bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 [url=http://www.jurriaan.org/flash/javascript.html]voorbeeld[/url] en de [url=http://www.jurriaan.org/flash/javascript.fla]fla[/url] [ Dit bericht is bewerkt door: Jurriaan R op 2002-04-10 23:18 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 ik ben een echte beginneling, zou ik mogen vragen wat meer uitleg te verschaffen over de functie en het gebruik ervan? greetz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2002 Eerlijk gezegd niet nee. Een beginneling zijn is geen excuus. Dan moet je gewoon net als de rest eerst wat boeken lezen, tutorials volgen en vooral zelf proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2002 dank je jurriaan, het is me nu gelukt een "gecustomized" keyboard op de pagina te toveren, karakters in de pagina zetten gaat ook al goed, inclusief de spatie(' ') lol , enig probleem is nu nog de backspace en de enterknop te laten functioneren zoals het moet(ik verwacht dat dit met Chr(13) moet of dergelijken maar hoe precies blijft me voorlopig nog een raadsel [ Dit bericht is bewerkt door: whassup8210 op 2002-04-11 13:31 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2002 backspace -> Dan neem je een substring van de string die je nu hebt, min 1 letter. Dus: if(backspace ingetoetst) tekst = tekst.substr(0,tekst.length-1); een enter kun je maken met het karakter "n" dus: if(enter ingetoetst) tekst += "n"; wil je dat uiteindelijk in een html-pagina weergeven, dan leest die over de n heen, dus dan moet je ervan maken: if(enter ingetoetst) tekst += "<BR>n"; [ Dit bericht is bewerkt door: Jurriaan R op 2002-04-11 14:09 ] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen