Ga naar inhoud

CSS als functie van hostname


Aanbevolen berichten

Ik heb een paar fijne spelletjes en deze wil ik op diverse sites plaatsen. Alleen de sites verschillen in opmaak. Het is dus zonde om voor elke site de spelletjes pagina apart op te maken. Het zou mooi zijn als ik een script had dat de domeinnaam / hostnaam leest en als functie daarvan een stylesheet oproept. Dan kan ik volstaan met een serie pagina's en een paar verschillende CSS-en. Heeft iemand al eens zoiets onder handen gehad? Olaf
Link naar reactie
Kan je niet de location.hostname uitlezen en afhankelijk van deze waarde een stylesheet includen? effe uit m'n hoofd (niet getest dus!): [code:1:4225c3149c] <script type="text/javascript"> var sStylesheet, sHostname = window.location.hostname; switch (sHostname) { case 'www.domein1.nl': sStylesheet = 'style_dom1.css'; break; case 'www.domein2.nl': sStylesheet = 'style_dom2.css'; break; default: sStylesheet = 'style_def.css'; } document.write('<link rel="stylesheet" type="text/css" href="' + sStylesheet + '" />') </script> [/code:1:4225c3149c]
Link naar reactie
[quote:44596528f1] [b:44596528f1]Op 07-03-2002 11:42, schreef Olaf Liflaf:[/b:44596528f1] Ik zit wel aan zoiets te denken. Maar mijn scripting is net niet genoeg om het feilloos te laten werken. [/quote:44596528f1] Dus :???: Anyway, ik heb bovenstaande code even getest en het lijkt gewoon te werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...