Ga naar inhoud

Matt Wright's fornmmail, lege regels in return-email


Aanbevolen berichten

Het Matt's Formmail script stuurt de formulier resultaten naar mij per email. Alle gegevens worden gesorteerd onder elkaar weergegeven, met steeds één lege regel ertussen, dus zo: subject: Aanvraag reservering naam: jansen email: email@mijndomein.nl aankomstdag: 1 aankomstmaand: april vertrekdag: 2 vertrekmaand: april Graag zou ik de gegevens per email zonder lege regel ertussen ontvang, dus zo: subject: Aanvraag reservering naam: jansen email: email@mijndomein.nl aankomstdag: 1 aankomstmaand: april vertrekdag: 2 vertrekmaand: april Ik kan op internet niet de informatie vinden hoe het script aan te passen, ik hoop dat jullie een oplossing kunnen geven. Alvast bedankt, Jan
Link naar reactie
KUn je wel of niet bij het CGI script komen? Sommige providers houden het script op een veilige plaats, dan kun je er nooit bij. Als je het script wel kunt benaderen moet je gewoon met een editor het script bewerken. Zoek naar een sectie waar iets staat als "print" gevolged door HTML code. Op een gegevens moment zie je dat veldnamen en inhoud worden afgedrukt. Daar staat ongetwijfeld een <BR> code als afsluiting. Haal die dan ook weg. Olaf
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...