Ga naar inhoud

Luxe log-in forum


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik ben op zoek naar een script voor een forum waabij een gebruiker kan inloggen (met w8woord en gebruikersnaam). Voor de bezoeker en/of ingelogte leden moet de naam van de afzender niet te zien zijn. Voor echter de beheerders moeten deze gebruikersnamen wel te zien zijn en moeten gebruikers verwijderd kunnen worden als ze beledigende berichten plaatsen. Weet iemand hier een goed script voor? Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen op dit geweldige forum. Roel
Link naar reactie
[quote:c8eb70ef42] Op 22-02-2002 9:54, schreef roel-online: Hallo allemaal ik ben op zoek naar een script voor een forum waabij een gebruiker kan inloggen (met w8woord en gebruikersnaam). Voor de bezoeker en/of ingelogte leden moet de naam van de afzender niet te zien zijn. Voor echter de beheerders moeten deze gebruikersnamen wel te zien zijn en moeten gebruikers verwijderd kunnen worden als ze beledigende berichten plaatsen. Weet iemand hier een goed script voor? Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen op dit geweldige forum. Roel [/quote:c8eb70ef42] phpBB forum aanschaffen misschien? (BTW: In bijna elk forum moet je inloggen. ) :grin:
Link naar reactie
Ja, je hebt gelijk Dilbert! Stom, stom, stom dat ik niet ff verder gekeken heb! Maar eenmaal op de site van phpBB aanbeland ben ik nog niet echt veel verder. Ik heb het eerste bestand van de pagina 'download' gedownload en gewinzipt. Maar na het uitpakken heb ik allemaal bestandjes die ik niet kan openen. Het zijn bestandjes met de extentie .php. Hoe moet ik nu verder? Enne kunnen jullie het anders zelf een keer proberen? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Groetjes, Roel
Link naar reactie
Hi blackboarder, inderdaad goeie artikels maar hoe ik npu die bestandjes moet openenen? Daar ben ik nog steeds niet achter. Ik zag net op de computertotaal-website dat er een heel php-pakket is te downloaden! Helaas internet ik via een laptop en kan/mag ik niets op deze laptop installeren. Op de pc waar dat wel mag zit tijdelijk geen internet dus ik kan alleen met een floppie heen en weer maar dat bestandje van computertotaal is ongeveer 8 MB! Gelukkig heb ik een goeie vriend met een cd-rewriter die dat ff voor me op cd kan zetten! Maar nu wilde ik eigenlijk ff vragen wie er ervaring heeft met dat pakketje van C!T? Dus kan jij mij verder helpen, plaats ff een bericht! Roel
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...