Ga naar inhoud

foutmelding windows 8.1 met samsung tab ?


anoniem

Aanbevolen berichten

als ik mijn samsung tab wil aansluiten via de usb met de computer krijg ik de volgende melding , het laatste usb apparaat dat op deze computer heb aangesloten heeft een storing veroorzaakt. windows herkend het apparaat niet meer , al mijn andere usb apparaten werken echter wel , wat kan er aan de hand zijn , via de samsung tab kom ik er via instellingen niet uit.
Link naar reactie
Mogelijk heb je het laatste usb apparaat te snel uit de usb stekker gehaald, terwijl de computer er nog mee bezig was. Instelling aanpassen Open de Windows Verkenner en klik met de rechtermuisknop op Computer en vervolgens op Eigenschappen. In het venster dat verschijnt, klik je op Apparaatbeheer (dit is het Configuratiescherm, dus klikken op Start / Configuratiescherm kan ook) en zoek je naar het kopje Schijfstations. Spoor daar het apparaat op, de harde schijf is meestal aangeduid als de C: of D schijf, meestal is die usb aansluiting een leeg station met een heel een andere letter, check of dat station leeg is. en verwijder die vervolgens.. .
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...