Ga naar inhoud

Website afdrukken


anoniem

Aanbevolen berichten

Was er al bang voor. Dat wordt dus telkens zoeken naar alles wat binnen body-tags van een html-bestand staat, en dan alles aan elkaar plakken. Werkt dit ook als de hele site op een cdrom staat? Of zou ik dan expliciet moeten opgeven dat ie het bestand op de harddisk moet zetten, en na afloop van het printen verwijderen? BTW: Trek het je niet aan dat je soms rare dingen denkt. Gekken kunnen heel erg creatief zijn. :wink: [ Dit Bericht is bewerkt door: Bigfoot op 2002-02-11 16:23 ]
Link naar reactie
Ben hier zelf een tijdje geleden mee bezig geweest en heb voor mij de volgende oplossing gebruikt: IE explorer heeft een funkt die heet "print linked documents" als je dit met bijv asp of php handig gebruikt kun je zoveel pagina's afdrukken als je mar wilt je krijgt alleen wel 1 pagina met de links. Als je meer uitleg wilt mail me dan op ate@dvov.tmfweb.nl
Link naar reactie
Heb inmiddels een oplossing gevonden, namelijk door het gebruik van het commando Server.Execute(URL). Hiermee kun je de inhoud van andere asp-bestanden in het huidige bestand zetten (letterlijk, inclusief alle html-tags eromheen). Op deze manier kun je één groot bestand maken en dan in één keer afdrukken. Het enige dat je wel in de gaten moet houden zijn mogelijke foutmeldingen bij pagina's waarin verwijzingen staan naar andere frames. [edit] Ben nu nog op zoek naar een manier om de standaard kop- en voettekst te veranderen (zonder gebruik te maken van de optie Page Setup van de browser). [/edit] [ Dit Bericht is bewerkt door: Bigfoot op 2002-02-12 12:14 ]
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...