anoniem Geplaatst: 11 februari 2002 Delen Geplaatst: 11 februari 2002 Is er een manier (in JavaScript of ASP) om meerdere pagina's van een site in één keer af te drukken, zonder dat je voor elke pagina het dialoogvenster Printen te zien krijgt (alleen de eerste keer, of helemaal niet). [ Dit Bericht is bewerkt door: Bigfoot op 2002-02-11 15:16 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2002 Wellicht kun je eerst met ASP de 3 pagina's inlezen en 1 pagina van maken, maar anders denk ik van niet.. ik denk wel vaker rare dingen overigens, dus zo heel veel zegt dat nu ook weer niet. Hoe wil je het gaan gebruiken?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2002 Was er al bang voor. Dat wordt dus telkens zoeken naar alles wat binnen body-tags van een html-bestand staat, en dan alles aan elkaar plakken. Werkt dit ook als de hele site op een cdrom staat? Of zou ik dan expliciet moeten opgeven dat ie het bestand op de harddisk moet zetten, en na afloop van het printen verwijderen? BTW: Trek het je niet aan dat je soms rare dingen denkt. Gekken kunnen heel erg creatief zijn. :wink: [ Dit Bericht is bewerkt door: Bigfoot op 2002-02-11 16:23 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2002 Ben hier zelf een tijdje geleden mee bezig geweest en heb voor mij de volgende oplossing gebruikt: IE explorer heeft een funkt die heet "print linked documents" als je dit met bijv asp of php handig gebruikt kun je zoveel pagina's afdrukken als je mar wilt je krijgt alleen wel 1 pagina met de links. Als je meer uitleg wilt mail me dan op ate@dvov.tmfweb.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2002 Heb inmiddels een oplossing gevonden, namelijk door het gebruik van het commando Server.Execute(URL). Hiermee kun je de inhoud van andere asp-bestanden in het huidige bestand zetten (letterlijk, inclusief alle html-tags eromheen). Op deze manier kun je één groot bestand maken en dan in één keer afdrukken. Het enige dat je wel in de gaten moet houden zijn mogelijke foutmeldingen bij pagina's waarin verwijzingen staan naar andere frames. [edit] Ben nu nog op zoek naar een manier om de standaard kop- en voettekst te veranderen (zonder gebruik te maken van de optie Page Setup van de browser). [/edit] [ Dit Bericht is bewerkt door: Bigfoot op 2002-02-12 12:14 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2002 Hee dat probeer ik ook als je de oplossing hebt zou je die dan ff willen mailen ofzo? Ik moet namelijk een vrijwarings verklaring voor een domeinnaam aanvraag uitgeprint hebben, staat een beetje lullig de url onder je handtekening :smile: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen