Ga naar inhoud

Text Size in Internet Explorer


anoniem

Aanbevolen berichten

Ja we hebben het hier over een Website Als ik de grote van de letter in stel op b.v. FRONT SIZE = -1 Dan is de pagina goed maar als ik dan in het menu van Internet Explorer naar View text size ga en ik zet deze op Largest dan ziet de pagina er niet meer uit je kan het zelf zien op http://www.kvdeckmasters.nl als je het zelfde doet bij bv msn.nl dan zie je niets aan de lettertype veranderen
Link naar reactie
Ik snap je probleem, ik ben zelf ook een voorstander dat de maker van de site er voor moet zorgen dat het allemaal goed leesbaar is en dat de bezoeker er niks aan kan veranderen (waardoor het een zootje zou kunnen worden). Maar als ik het bij msn probeer gaat het evenhard mis. Volgens mij bestaan er javascripts die dit voorkomen, maar ik kan me vergissen.
Link naar reactie
ik vindt het heel mooi om de letter grote in te kunnen stellen Maar het is onmogelijk om een website met tabellen op te bouwen waar alle instellingen mogelijk zijn. Je hebt ook nog plaatjes er naast staan en als die weggedrukt worden door een instelling van Explorer is dat toch jammer. En ik denk dat onze doelgroep de letter grote best goed kunnen lezen zonder eigen instellingen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...