anoniem Geplaatst: 7 februari 2002 Delen Geplaatst: 7 februari 2002 Ik ben op zoek naar een (Java) script om: Als je de index pagina opent van een webpagina Deze gelijk de juiste Text Size instelt van de Internet Explorer onder View > Text Size > Medium Weet iemand daar een oplossing voor Alvast Bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 Waarom zou je dat willen doen?? Als je op de website al de font-size kunt bepalen? Of hebben we het hier niet over het maken van websites? vrgr, william Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 Ja we hebben het hier over een Website Als ik de grote van de letter in stel op b.v. FRONT SIZE = -1 Dan is de pagina goed maar als ik dan in het menu van Internet Explorer naar View text size ga en ik zet deze op Largest dan ziet de pagina er niet meer uit je kan het zelf zien op http://www.kvdeckmasters.nl als je het zelfde doet bij bv msn.nl dan zie je niets aan de lettertype veranderen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 Sommige browsers laten (gelukkig) uiteindelijk de eindgebruiker alles overrulen. Ten slotte is het belangrijker dat iemand die kleine tekst niet of moeilijk kan lezen uiteindelijk toch nog bij de inhoud komt. Of wil je alleen dat die mensen zich vergapen aan de vormgeving van je pagina en er verder niets me kunnen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 Ik snap je probleem, ik ben zelf ook een voorstander dat de maker van de site er voor moet zorgen dat het allemaal goed leesbaar is en dat de bezoeker er niks aan kan veranderen (waardoor het een zootje zou kunnen worden). Maar als ik het bij msn probeer gaat het evenhard mis. Volgens mij bestaan er javascripts die dit voorkomen, maar ik kan me vergissen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2002 ik vindt het heel mooi om de letter grote in te kunnen stellen Maar het is onmogelijk om een website met tabellen op te bouwen waar alle instellingen mogelijk zijn. Je hebt ook nog plaatjes er naast staan en als die weggedrukt worden door een instelling van Explorer is dat toch jammer. En ik denk dat onze doelgroep de letter grote best goed kunnen lezen zonder eigen instellingen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen