Ga naar inhoud

Formulier in dreamweaver bestaande uit meerdere pagina´s


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik denk alleen wel dat je een server-side scripttaal moet hebben, maar aangezien het wat dat betreft niet uitmaakt of je één of meerdere formulieren hebt, neem ik aan dat je zoiets hebt. Je moet dan dus "deel 2" van het formulier laten genereren door PHP en de variabelen uit het vorige formulier in hidden fields zetten, zoals hierboven wordt gezegd. - Basje.
Link naar reactie
Ik werk hier met Dreamweaver en mijn html-kennis is redelijk. Ik probeer een formulier te bouwen, bestaande uit meerdere pagina´s. Je moet dus op een knop "verder" klikken om deel 2 van het formulier in te vullen. Op de laatste pagina van het formulier komt een knop met verzenden. (cgi-mailscript) Een formulier kan ik wel maken maar niet 1 die bestaat uit meer pagina´s
Link naar reactie
Je zou het ook met CSS en Javascript kunnen doen, je gaat dan alleen niet echt naar een tweede pagina maar je verbergt alleen het eerste deel en laat dan het tweede deel zien. bv: <div name="deel1" style="visibility:visible;"> formulier 1 </div> en <div name="deel2" style="visibility:hidden;"> formulier 2 </div> en dan nog een javascriptje om ze te laten weergeven en weghalen. dat kan met iets als dit: <button onClick="document.deel1.style.visibility='hidden';document.deel2.style.visibility='visible';"> ik weet alleen niet helemaal zeker of dit werkt.
Link naar reactie
[quote:265e5f68a4] Op 08-02-2002 9:38, schreef denting3: Ik weet niet of dit de oplossing is!? Aangezien het hier over cookies gaat... Het moet mogelijk zijn om het gehele formulier (bestaand uit meerdere pagina´s) te verzenden in 1 email.? [/quote:265e5f68a4] als je 4 regels verder leest op die pagina, zie je dat dat voorbeeld juist [b:265e5f68a4]niet[/b:265e5f68a4] over cookies gaat, maar over Javascript...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...