Ga naar inhoud

menuknop in frame in Firefox werkt niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een site met 2 frames (links met menu/ rechts met inhoud). Nu heb ik 2 probleempjes in Firefox (IE is geen enkel probleem) 1. De menuitems heb ik absoluut ingesteld in een CSS maar firefox trekt zich daar niets van aan en lijnt dus te ver naar rechts uit. 2. de hyperlinks in de knoppen doen het niet in Firefox Hier het stukje code van 1 knop in een tabel in het linker frame. Deze knop moet dus de home directory laden in het rechter frame [code:1:d9800293a7] <TR> <div NAME = "Home" class=button onclick="window.parent.frames(1).location.href='frameb.htm';" onmouseover="this.style.color='indianred'" onmouseout="this.style.color='blue'">Home</div><BR> </TR> [/code:1:d9800293a7]
Link naar reactie
Dus even voor de volledigheid :wink:: In de header komt dus dit: [code:1:ddb0e459e2] <style type="text/css"> <!-- #navigatie a, #navigatie a:visited, #navigatie a:active { color:blue; } #navigatie a:hover { color:indianred; /* ja, die bestaat officieel */ } --> </style> [/code:1:ddb0e459e2] En in de body van je HTML dit: [code:1:ddb0e459e2] <div id="navigatie"> <table> <tr> <td><a href="frameb.html" target="doelFrameNaam">Home</a></td> </tr> </table> </div> [/code:1:ddb0e459e2] [i:ddb0e459e2](bij "doelFrameNaam" moet je wel nog de framenaam invullen)[/i:ddb0e459e2]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...