Ga naar inhoud

inhoud homepage verwijderen


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb begin vorig jaar een fotowebsite gemaakt naar een voorbeeld in de computertotaal. Nu heb ik iets nieuws gemaakt en wil dat de plaats in laten nemen van oude site. Hoe verwijder ik die oude site. Ik krijg het maar niet voor elkaar. Ik heb Ipswitch WS_FTP Home. Wanneer ik verbinding maak met mijn site, zie ik de oude gegevens ook niet. Ik dacht dat je die dan moest zien. Henk.
Link naar reactie
Beetje moeilijk om antwoord te geven. Er kunnen meerder dingen fout gaan: - fout in configuratie van je ftp programma - je komt niet binnen in de home directory van je site - ... Kijk eerst eens op de site van je host om te kijken of deze een veelgestelde vragen rubriek of handleiding heeft die dit behandeld. Of neem contact op met je host.
Link naar reactie
Ik moest in de explorer naar de ftp server van mijn provider gaan. Dus: ftp://home.hccnet.nl/ Daarna werd er om mijn gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd. Toen zag ik mijn website in map vorm, net als in de verkenner. Toen kon ik ze verwijderen door ze aan te klikken en weg te gooien. Zou ik op deze manier ook mijn website kunnen uploaden. Heb het in ieder geval nog niet geprobeerd. Henk.
Link naar reactie
Bij HCCnet zou het met WS-FTP ook gewoon moeten lukken. Mijn vrouw heeft ook een internetsite op mijn account bij HCC, en daarmee hebben we letterlijk nog nooit problemen gehad. Via de verkenner kom je er zoals je zegt met [b:a745a3db1f]ftp://home.hccnet.nl/ [/b:a745a3db1f](merkwaardig genoeg lukt mij dát nou juist nooit, "ftp-en" via de verkenner, maar dat even terzijde). Misschien weet je dit al lang, maar via WS-FTP moet je wel bij Host-name/-adres dat "ftp://" weglaten en ook die slash op het end, dus enkel [b:a745a3db1f]home.hccnet.nl[/b:a745a3db1f]. Verder instellen op "Automatic detect", en User-id je e-mail adres aldaar, [b:a745a3db1f]zonder[/b:a745a3db1f] @hcc. Jan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...