Ga naar inhoud

hoe krijg ik het subject mee in een mail?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo wijsheden, ik ben een beetje aan het klooien met HTML te schrijven in notepad. Daar heb ik de volgende regel ingevuld om een email te sturen: <A HREF="mailto:naam@provider.nl?subject=site">mailen</A> Als ik deze dan in outlook verstuur, krijg ik een foutmelding dat deze ontvanger niet bestaat. Ik heb naar topics hierover gezocht, maar daar stond in dat ik dit moest typen. Help!
Link naar reactie
[quote:bbbe6c20a6="PS"]bij mij werkt die regel gewoon, en wordt er netjes een nieuw mailbericht geopend met het woord site als subject. Mogelijk een probleem met jouw outlook?[/quote:bbbe6c20a6] Dat denk ik dan wel. Alle sites hier op werk hebben de regel zo staan, en nergens werkt deze. Misschien dat het dan idd aan outlook ligt. Sorry :oops: de fout staat niet helemaal duidelijk, want <A HREF="mailto:[b:bbbe6c20a6]naam@provider.nl?subject=site[/b:bbbe6c20a6]">mailen</A> het vetgedrukte blijft in de geadresseerde regel staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...