Ga naar inhoud

website werkt niet op internet, wel op eigen computer


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:f1e8371bc4="gerben"]Naar de goede directory geupload? Waarmee geupload? Wat is de url van de site? Beetje giswerk nu.[/quote:f1e8371bc4] Wat betreft de directory, denk ik van wel. Eerst stond er een andere website van mij in en ik heb die verwijderd en de nieuwe geupload naar dezelfde plaats. Destijds kan ik mij herinneren, had ikhetzelfde probleem met de oude website, maar ik weet bij god niet meer hoe ik dat had opgelost. Ik heb het geupload met wsftp 6.0 De url = http://kabel.netvisit.nl/~janson01
Link naar reactie
[quote:02f40b7dcf="gerben"]Wat is de bestandsnaam van je homepage? Liefst index.html (kleine letters). Kijk eens naar de permissies. Deze moeten op 644 staan. Soms staan die bijvoorbeeld op 640 of 600 als je upload.[/quote:02f40b7dcf] Ik heb hoofdletters gebruikt. Ga dat nu eerst veranderen. Dank je wel, ga hier nu eerst mee aan de slag. en laat weten of het gelukt is.
Link naar reactie
[quote:8af6df2e0f="mjanson"][quote:8af6df2e0f="gerben"]Wat is de bestandsnaam van je homepage? Liefst index.html (kleine letters). Kijk eens naar de permissies. Deze moeten op 644 staan. Soms staan die bijvoorbeeld op 640 of 600 als je upload.[/quote:8af6df2e0f] Ik heb hoofdletters gebruikt. Ga dat nu eerst veranderen. Dank je wel, ga hier nu eerst mee aan de slag. en laat weten of het gelukt is.[/quote:8af6df2e0f] Dat was het inderdaad! Helemaal vergeten, maar hij doet het nu. Vriendelijke groeten, Monique :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...