Ga naar inhoud

[website kraken] website binnengaan


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:b4c9c0f176="baracuda6"]misschien een rare vraag, maar hoe doen jullie dat dan?[/quote:b4c9c0f176]Ken je javascript. [quote:b4c9c0f176="tdw"]jah precies, kan ik er ook weer wat tegen doen! [/quote:b4c9c0f176] Door serverside te werken. Dus niks in javascript of flash. Php/asp/whatever moet je voor gaan, want dat kan de gebruiker niet zien.
Link naar reactie
Ik denk dat het voor de gemiddelde gebruiker echt niet mogelijk is om binnen te komen hoor! En degenenen die wel binnen kunnen zullen niet echt geinteresseerd zijn want er komt toch geen gevoelige informatie op of wel? (afgezien van lerarenafzeikerij :wink: ) Maar waarom wil je persé een waterdichte beveiliging? (Ik zou trouwens OF de inlog hoofdletter on-gevoelig maken OF een melding van hoofdlettergevoeligheid geven.)
Link naar reactie
[quote:40600e6011]Ik denk dat het voor de gemiddelde gebruiker echt niet mogelijk is om binnen te komen hoor![/quote:40600e6011]das dan mooi geregeld, wij hebben alleen maar beginnende gebruikers[quote:40600e6011]En degenenen die wel binnen kunnen zullen niet echt geinteresseerd zijn want er komt toch geen gevoelige informatie op of wel?[/quote:40600e6011]nee[quote:40600e6011](afgezien van lerarenafzeikerij :wink: )[/quote:40600e6011]ik wist dat ik wat vergeten was! [quote:40600e6011]Maar waarom wil je persé een waterdichte beveiliging?[/quote:40600e6011]omdat er van die mensen die mij een beetje erg veel haten en het leuk vinden die site te hacken. dat zijn gevorderde gebruikers. maar, ik weet nou nog steeds niet hoe jullie binne zijn gekomen.[quote:40600e6011](Ik zou trouwens OF de inlog hoofdletter on-gevoelig maken OF een melding van hoofdlettergevoeligheid geven.)[/quote:40600e6011]ja, dat gaat niet als het in java-script is. (zo nu heb ik elke regel van je gekwoot)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...