Ga naar inhoud

[SiteCheck] www.q-maxor.com


anoniem

Aanbevolen berichten

Bekeken met mozilla 1.6, win2k, 1280x1024 Navigatie is wel duidelijk zo. Een paar kritiekpunten: Lettergrootte (of eerder 'letterkleinte' :P) dat wordt nogal turen op het scherm, vooral omdat het lichtgrijze(?) letters zijn, op een donkergrijze achtergrond. Als ik de site bekijk wordt de ondekant abrupt afgekapt, wanneer deze niet meer aansluit op de onderkant van het browserscherm. Forum heeft een afwijkende opset/kleurstelling Het engels moet je echt verbeteren, voorals als je site ook bedoeld is voor buitenlandse bezoekers. Als ik het zo lees, lijkt het wel als of je een nederlandse tekst hebt genomen, en zo letterlijk mogelijk hebt vertaald. Dit is merkbaar in de woordkeuze en -volgorde :) Om maar een paar voorbeelden te noemen: '... the designer beyond the demo's ...' daar staat dus iets van... 'de ontwerper aan de andere kant van de demo's' .... :P '... offcourse...' ik denk dat je 'ofcourse' bedoelt, met een f ipv twee. 'offcourse' is meer 'je gaat van de (ren-/golf-/race-)baan af' :) Voor de rest vind ik je site er wel netjes uitzien. Veel succes bij eventuele aanpassingen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...