Ga naar inhoud

ShopFactory --- aantal artikelen per pagina


anoniem

Aanbevolen berichten

Iemand ervaring met het programma shopfactory? Ik ben namelijk bezig voor een man om daar zijn hele postzegel verzameling op te zetten. Het zijn er al meer als 700, inclusief een afbeelding. Dit is natuurlijk niet erg internet en klantvriendelijk. Het leek me handig om een aantal artikelen (ik dacht zelf aan een stuk of 25) per pagina te hebben. Ik kan dit nergens vinden. Het is mogelijk om losse stukjes html toe te voegen, mocht dit van belang zijn. Of heeft iemand een ander programma wat ook zo iets kan?? Edit, ShopFactory Developer 5 is de versie.
Link naar reactie
[quote:d2b656d2a2="J-P Le Conte"]Zet dan eens iets online als voorbeeld.. Zo kunnen we beter inschatten wat het is en hoe je het kan veranderen. Ik heb op dit moment nog geen goed beeld van wat je als basis hebt. Dan nog zal ik je niet verder kunnen helpen. Ik ben niet zo'n code digger :-( Gr. J-P[/quote:d2b656d2a2] [url]www.postzegelfouten.nl[/url] Het is nog in beta, wegens groot tijd gebrek. Maar de eigenaar hem toch graag online wou hebben
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...