Ga naar inhoud

[SiteCheck] www.sss18.nl


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zou de text "Beste resolutie voor deze site is 1024*768" maar veranderen in "Beste resolutie voor deze site van af 1024*768" , op 800*600 mis je de helft , misschien toch maar de scrollbars aan zetten voor de arme sloebers die maar een resolutie van 800*600 of lager hebben. Verder ziet het er wel goed uit. Grts . Wim ...
Link naar reactie
Zowieso niet vermelden 'voor welke resolutie deze site het beste is', hij hoort voor alle resoluties te werken. Daarnaast is een voetballend gifje niet mooi en het menu wat onduidelijk -- ik wil vanaf elke pagina naar elke andere pagina kunnen gaan, en alleen door een tijdje de site te bekijken kom je erachter dat je eerst weer naar Home moet om bij de andere hoofdonderdelen te komen.
Link naar reactie
Het menu doet me wat ouderwets aan. Verder veel bewegende (en daarmee afleidendende/irritatie veroorzakende) items: animated gif's, marquee. Op een eerste pagina van een site verwacht ik wat algemene info. Nu staan er zaken die ik bijvoorbeeld onder een knop 'contact' zou verwachten. De schaduwen bij de fotootjes zijn wel heel erg fors. De kwaliteit van de fotootjes kan beter. Ik vind het een leuk idee dat er één foto is die telkens verandert, maar de uitwerking kan beter. De header vindt ik nogal saai. Op de code valt ook het één en ander aan te merken. Probeer eens je opmaak consequent met CSS te doen, in plaats van bijvoorbeeld allerlei <font> tags te gebruiken. En code zoals dit [code:1:592af66624] <em><strong> <marquee> </marquee> </strong> <marquee> </marquee> </em> [/code:1:592af66624] staat ook niet erg sterk... Kortom een hoop werk aan de winkel! Succes ermee!
Link naar reactie
Nog even snel gekeken: Ik vind persoonlijk de knoppen een beetje te grof. De tekst komt daardoor niet zo mooi uit. Maak de knoppen plat, dat lijkt me mooier. Ook de navigatie verloopt niet vlekkeloos: home hoort altijd bovenaan te staan, op elke pagina. De tekst op de knop :"hyperlinks" zou ik veranderen in "links". De voetbal bovenin mag wel wat mooier zijn, ronder en zeker strakker. De kring om de voetbal zou ik weghalen. De plaatjes op pagina "home" vind ik leuk neergezet. Echter de schaduw is wat te zwaar. Nu overheerst het te veel, dat doet afbreuk aan de waarde. De bewegende gifjes mogen eraf, het staat niet professioneel. De pagina "home" is nu eigenlijk een contact pagina. Schrijf voor "home" een leuk, kort stukje over de club en wat er op de site allemaal te vinden is! Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...