Ga naar inhoud

[sitecheck] DMCZ.tk


anoniem

Aanbevolen berichten

Zo, deze website is meer bedoelt voor lol en voor mij en mijn vrienden, maar het was meteen een oefeningetje voor mijn html :) . Heel veel links werken dus niet (en zullen waarschijnlijk nooit werken :lol: ) en de tekst maakt ook niet veel uit (oja, trek je niet aan van de banner mouseover he, niets persoonlijks :wink:), maar het gaat me puur om de photoshop en eventueel de source. Zeg het maar :) [url]www.dmcz.tk[/url]
Link naar reactie
[quote:4c2a78b19f="carlobernardini"]...maar het was meteen een oefeningetje voor mijn html :) ... maar het gaat me puur om de photoshop en eventueel de source. Zeg het maar :)[/quote:4c2a78b19f] Wat betreft de source: frames, tabellen voor layout en pop-ups... Zullen we maar zeggen dat dit een voorbeeld is van hoe het [i:4c2a78b19f]niet[/i:4c2a78b19f] moet?
Link naar reactie
Dot tk heeft volgens mij twee manieren om een website aan hun domeinnaam te verbinden, namelijk 1) via een frame om de eigenlijke site heen, en 2) via een letterlijke forward naar de website. Op manier 1 blijft er .tk staan in de adresbalk, op manier 2 niet. De popup krijg je er op beide maniere gratis en voor niks bij. Ik vind de pagina er best oké uitzien, behalve dan die gruwelijke (in de negatieve betekenis) foto die links staat, maar dat is vast je bedoeling. Verder zie ik een marquee en dat vinden mensen niet altijd fijn. Hij komt op mijn Firefox 1.0 ook helemaal verkeerd op het beeld (verschoven). Het argument 'iedereen gebruikt toch tabellen', tja, wat vind je er zelf van... Van het argument. O ja, het menu linksboven, daar heb je voor de menu-items under- en euh upperline of hoe dat ook heet, maar de lijn van de ene link gaan door de lijn van de andere link heen. Vind ik niet mooi, is ook niet de bedoeling denk ik?
Link naar reactie
[quote:7d95993eee="boelieboelie"]Ik vind de pagina er best oké uitzien, behalve dan die gruwelijke (in de negatieve betekenis) foto die links staat, maar dat is vast je bedoeling. [/quote:7d95993eee] Wat? T'is mn zus :lol: [quote:7d95993eee="boelieboelie"]Verder zie ik een marquee en dat vinden mensen niet altijd fijn. Hij komt op mijn Firefox 1.0 ook helemaal verkeerd op het beeld (verschoven).[/quote:7d95993eee] Jah, maar t'is ook voor onder vrienden bedoeld en die gebruiken (behalve ik dan :)) vrijwel allemaal IE :( .. Anders had ik het ook zeker niet gedaan, eerder een JS Newsticker gemaakt. [quote:7d95993eee]Het argument 'iedereen gebruikt toch tabellen', tja, wat vind je er zelf van... Van het argument.[/quote:7d95993eee] T'is makkelijker :lol: [quote:7d95993eee]O ja, het menu linksboven, daar heb je voor de menu-items under- en euh upperline of hoe dat ook heet, maar de lijn van de ene link gaan door de lijn van de andere link heen. Vind ik niet mooi, is ook niet de bedoeling denk ik?[/quote:7d95993eee] Neej is niet de bedoeling idd, had ik nog niet ontedekt, bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...