Ga naar inhoud

Flash-animaties op website werken ineens niet meer !!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Enige tijd geleden kreeg ik van een collega-docent een aantal flash-animaties van het vrachtwagenmerk Scania. Als webmaster van de website www.timloto.org heb ik deze animaties online gezet op de pagina: http://www.timloto.org/nl/onderwijs_interactief.html Nou doet het gekke zich voor dat deze flash-animaties niet meer geopend worden in mijn browser terwijl ze het wel hebben gedaan. Ik heb dit getest op meerdere pc's met verschillende configuraties. Een aantal andere flash-animaties, van howstuffworks, werken nog steeds perfect. Ik heb ook een freeware viewer gevonden, Swiff-player op www.globfx.com, waarmee ik de swf-bestanden kan openen direct op mijn computer. Het blijkt dus inderdaad dat de flash-bestanden niet meer afgespeeld worden, dus ook niet de versie welke ik op mijn pc heb staan. De animaties van howstuffworks blijven (tot nog toe) gewoon werken. Waar kan dit aan liggen? Zit er iets in de flash-animaties waardoor ze na "x" keer werken het niet meer doen? Of doe ik iets verkeerd?
Link naar reactie
Laat me raden.. Je hebt eerst de .swf bestanden geopend. Daarna in de site verwerkt? Ik denk dat je een flash annimatie met daarin een annimatie hebt opengebroken. Hierdoor veranderd je annimatie binnen de anniematie in een afbeelding. ( Lees gerust nog een keer door :-) ) Met andere woorden. Download de .swf files opnieuw en blijf er van af.. Dan werken ze wel. Wat ook geen kwaad kan is om te verwijzen naar het html bestand dat bij het .swf bestand hoort. Gr. J-P
Link naar reactie
Hallo, Bedankt voor de reacties tot zover. Ik ben er inmiddels achter dat het te maken heeft met cvs, ik gebruik ook een cvs-respository (goed gespeld?) en volgens mij gaat het daar fout. Ik heb de bestanden nog maar een keer opnieuw geupload, de bestanden op cvs even uitgeschakeld en nou nog maar een keer kijken of de boel goed blijft werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...