Ga naar inhoud

Op zoek naar tips voor de achtergrond van een website


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben aan het rommelen met een nieuwe website van een sportvereniging. Ik heb nu de clubtrui gescand om de juiste clubkleuren te krijgen. Deze wil ik dus als achtergrond hebben, maar op dit moment (zie onderstaande link) is het te druk. [url]http://www.xs4all.nl/~martwout/test.htm[/url] Wie heeft er html-tips om de achtergrond met die kleuren zodanig over te laten komen (misschien veel piepkleine vakjes met die afbeelding) dat het niet te druk wordt? Alvast bedankt. p.s.: de site wordt simpel met een menu links en de inhoud rechts, dus geen toeters en bellen. :)
Link naar reactie
Ik zou het niet in de achtergrond doen, dat wordt veel te druk. Maar een mooie header maken met het logo erin kan heel goed.! (In Paint shop pro of met Adobe photoshop) Mocht je het logo toch in de achtergond willen verwerken, maak er dan een soort watermerkje van, zodat het niet te druk wordt en zeker niet storend is. Wel is het belangrijk dat de tekst goed leesbaar blijft! Succes!
Link naar reactie
je zou het opzich ook een beetje abstracter kunnen maken (als je daar van houdt). Ik zie dat het plaatje met het logo en denaam van de club wit is. Je zou aan de zijkant even een rode en geel/oranje streep kunnen maken en dan links in de bovenhoek een verkleinde scan van de trui... Ok ik snap dat jullie hier geen bal van snappen dus ik zal 's middags even een voorbeeld maken van wat ik bedoel :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...