Ga naar inhoud

Doel opslaan ... blokkeren bij JPG-bestanden (vervolg)


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik vindt het een beetje kort door de bocht van de Moderator mijn vorige topic te blokkeren met verwijzing naar puntje 3 van de algemene voorwaarden "Script- programmeer- en designrequests staan erg lui en worden gesloten. Het forum is om van te leren, niet om anderen je werk op te laten knappen. Probeer eerst zelf een probleem op te lossen en kom dan met een probleemstelling naar het forum". Ik ben al meer als een week aan het zoken en kan de oplossing helaas niet vinden. De opmerking van erg lui kan ik dan ook geheel niet plaatsen. De een vraag te stellen waar vervolgens een hint op komt kan er toch ook (verder) geleerd worden? Dus nogmaals de vraag: Als er afbeeldingen zijn opgenomen in een site (Bijv. JPG-bestanden) bestaat standaard de mogelijkheid deze op het eigen systeem op te slaan. Ik weet dat dit geblokkeerd kan worden, alleen niet hoe. Ik heb wel eens gezien dat er, als dat geprobeerd worden, een tekst komt (bijv, copyrigt). Wie kan mij helpen? Bestaat er ook een mogelijkheid "Bron weergeven" te blokkeren?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...