Ga naar inhoud

[sitecheck] - www.bartnetdesign.com


anoniem

Aanbevolen berichten

Straight to the point.... Slechte achtergrond,al die spikkels zijn irri. Kleurenschema is ook niet geweldig, de kleur doet me denken aan de kots van me babyneefje. Maak het blauw ofzo.... In vergelijking met de sites in je portfolio vind ik dit helemaal niets... Warpcore.tk is bijv. 6 keer beter als dees... Het is wel overzichtelijk :lol: Hopelijk heb je er wat aan, Groetjes Bart :lol:
Link naar reactie
Je werkt in xhtml strict met css 2, maar ik zie dat de code wel vol stijldeclaraties staat (style="blabla"). Dat kan allemaal in een extern stylesheet. Verder is het drie kolomsdesign eigenlijk een tabel. Dat kan zonder tabel. Het is even wat langer knutselen, maar het kan wel. De kleur, daar is niks mis mee, vind ik. De pagina vind ik wel nogal saai. Dat probleem heb ik ook (ben zelf ook met een site bezig), maar ik ben erachter gekomen hoe je dat kunt oplossen, bijv. door een mooi backgroundplaatje te gebruiken en/of plaatjes gebruiken voor menu-items en/of headers. Misschien een background die begint in je logo en zo doorloopt in de content? Mooi voorbeeld hiervan is [url=http://www.mijnkopthee.nl]www.mijnkopthee.nl[/url].
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...