Ga naar inhoud

Frontpage 2003:Losstaande pagina niet opgenomen in navigatie


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste CT!ers, Wederom zit ik met een probleempje. Ik heb me hier ondertussen helemaal suf op gestaard.. De site is zo goed als klaar (voorzover een site ooit klaar is :lol: ) (www.mansjaft.sohosted.com) nu heb ik echter een probleem.. Ik zou graag een nieuwe pagina toevoegen waarop alleen het logo staat. Nadat er op dit logo wordt geklikt, opent zich dan de site die nu als index staat aangegeven.. Ik heb reeds veel geprobeerd. Schuiven in navigation, extra pagina's toevoegen en deze vervolgens als homepage zetten ed. Dit lukt allemaal wel maar er blijft 1 probleem. Ik zou deze pagina graag afzonderlijk van de navigatie willen hebben. Als ik echter een pagina (in thema) ontwerp en deze zo schuif dat hij de hoogst liggende site is en vervolgens plant ik hier het logo met een hyperlink op houd ik continu hetzelfde probleem. Op deze pagina verschijnt ook het navigatie menu. Nou kan ik dat hier natuurlijk makkelijk weghalen door deze te selecteren en vervolgens op delete te drukken, het probleem is echter dat deze dan van alle pagina's verdwijnt. Kortom is het mogelijk om in een reeds bestaande site in frontpage een nieuwe site toe te voegen. Deze de index.htm file te maken. En dat er op deze pagina alleen het logo verschijnt terwijl op de andere pagina's van hetzelfde web wel keurig die navigatie buttons blijven staan zoals deze nu zijn? (www.mansjaft.sohosted.com) Als ik dit berichtje zo terug lees is het wat onoverzichtelijk, ik zou echter niet weten hoe ik het anders uit moet leggen.. Ik de hoop dat iemand het begrijpt, bedank ik jullie vast voor de moeite! M.Vr.Gr Joost Groot
Link naar reactie
aaah, de FrontPage tijd, lang geleden ;) ik snap wat je wilt, je wilt een splash screen zeg maar in de stijl van de website, maar zonder de borders? Ik denk dat je dan de echte index, niet index.htm moet noemen omdat deze altijd als eerste wordt geopend, net als index.html, default.htm(l). Je moet dus de splash pagina index.htm noemen en de andere index2.htm. Doe dit renamen anders wel even (index naar index2) via FP, deze past dan automatisch alle links op de pagina's aan. Nu maak je een nieuwe pagina buiten de Navigatie structuur om (Dus niet een 'niuewe pagina op het hoogste niveau', geloof ik), door gewoon CTRL+N te klikken, of bestand > nieuwe pagina. Deze zo inrichten als gewenst, en opslaan als de nieuwe index.htm...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...