Ga naar inhoud

[Sitecheck] KeyWebDesign


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:624f3a527b="b_hermans"]Het is nog lang niet de bedoeling echt met webdesign te beginnen maar ik zou graag weten wat jullie hiervan vinden...[/quote:624f3a527b] Het is dat je dat erbij zegt. ;) Ik vind het een 13 in een dozijn verhaal... De site van een webdesigner cq ~buro'tje is de etalage, het is laten zien waartoe je instaat bent. Dit is niet voldoende. Sowieso vind ik die vergrootte letters met antialias-effect nix, en vind de header saai. Foto'tje erin, rastertje erover, wat tekst erbij en that's it. Ik neem aan dat die V een soort logo is? In de header komt hij iig niet goed tot z'n recht, en ik snap de relatie tussen V en [key]webdesign niet zo. Verder vind ik die puntjes voor een link echt helemaal nix. Het contentgedeelte, wat was daar de bedoeling van? Dat ziet er niet uit alsof het 1 geheel is, het is grof, onaf en ik mis een footer. Overal op je site mis ik ook transparantie van de verschillende onderdelen [bijv die V's links in het vertikale menu, en in het content gedeelte rond die zwarte dingetjes]. Het 'designed by' bannertje is niet tot nauwelijks leesbaar. Ik heb niet de neiging in je bron te kijken, het werkt zo te zien aardig. Al met al heb ik dus nogal forse kritiek, maar dat mag ook als je jezelf wilt gaan profileren als webdesigner. Je hebt nog een lange weg te gaan, maar het zit wel eea in, dus het niet niet allemaal negatief, ook niet mijn bedoeling je te trashen, als ik dat zou willen dan zou ik niet zoveel moeite in een check steken. Het begin is er, nu de rest nog! :)
Link naar reactie
[quote:605bbdd747="Phrea"][quote:605bbdd747="b_hermans"]Het is nog lang niet de bedoeling echt met webdesign te beginnen maar ik zou graag weten wat jullie hiervan vinden...[/quote:605bbdd747] Het is dat je dat erbij zegt. ;) Ik vind het een 13 in een dozijn verhaal... De site van een webdesigner cq ~buro'tje is de etalage, het is laten zien waartoe je instaat bent. Dit is niet voldoende. [/quote:605bbdd747] Thnx voor deze kritiek ik heb het al vaker gehoord, maar nu ga ik het ook echt veranderen... :lol:
Link naar reactie
Ten eerste: [quote:1b10bb863a="Phrea"]Het contentgedeelte, wat was daar de bedoeling van? Dat ziet er niet uit alsof het 1 geheel is, het is grof, onaf en ik mis een footer. [/quote:1b10bb863a]Daarnaast ziet de top er nu nog drukker en donkerder uit, de plaatjes voor de links hebben een witte achtergrond, er staat 'Menu' boven, 'Designed by....' is niet nodig, je hebt twee navigatiebalken, de content-tekst is te klein en de site is nog niet af. Suc6 ;)
Link naar reactie
[i:dd45923c46]"Wij zijn een bedrijf vol met jong en sprankelend webdesign talent. "[/i:dd45923c46] Ookal *zou* je het hebben, zet zoiets nooit op een site... Het 'over ons' gedeelte is een veel te druk 'blok' -- is niet nodig, tekst zou genoeg moeten zijn. Misschien is het een idee om de site eerst helemaal af te maken ipv steeds een beetje erbij en daarna verder te gaan met een sitecheck...?
Link naar reactie
[quote:034799066d="stefanpack"][i:034799066d]"Wij zijn een bedrijf vol met jong en sprankelend webdesign talent. "[/i:034799066d] Ookal *zou* je het hebben, zet zoiets nooit op een site... Het 'over ons' gedeelte is een veel te druk 'blok' -- is niet nodig, tekst zou genoeg moeten zijn. Misschien is het een idee om de site eerst helemaal af te maken ipv steeds een beetje erbij en daarna verder te gaan met een sitecheck...?[/quote:034799066d] Ehh... Hoezoe niet...
Link naar reactie
[quote:9d7aef2b2b="Phrea"]Tekst op footer, op 'designed by' en footer content dingetje onleesbaar. Pijltjes voor linker menu niet transparant. Begint al wat te worden, maar ik vind hem te vegerig, teveel feathering so to speak, en vind hem wat donker van opzet. P.S. waar hebbie die squarie dan wel vandaan? :D[/quote:9d7aef2b2b]\ Die text ben ik mee bezig... en die pijltjes krijg ik op de een of andere manier neit transparant..... en ja waar heb ik dat ding vandaan is al meer als een jaar geleden.... EDIT: Ik heb de pijltjes eindelijk transparant....
Link naar reactie
[quote:bdd128a213="b_hermans"][quote:bdd128a213="stefanpack"][i:bdd128a213]"Wij zijn een bedrijf vol met jong en sprankelend webdesign talent. "[/i:bdd128a213] Ookal *zou* je het hebben, zet zoiets nooit op een site... (...) [/quote:bdd128a213] Ehh... Hoezoe niet...[/quote:bdd128a213] Iets te optimistisch. Zorg ook voor andere hosting, al die ads maken het zowieso minder...
Link naar reactie
[quote:fd0729b7a1="stefanpack"][quote:fd0729b7a1="b_hermans"][quote:fd0729b7a1="stefanpack"][i:fd0729b7a1]"Wij zijn een bedrijf vol met jong en sprankelend webdesign talent. "[/i:fd0729b7a1] Ookal *zou* je het hebben, zet zoiets nooit op een site... (...) [/quote:fd0729b7a1] Ehh... Hoezoe niet...[/quote:fd0729b7a1] Iets te optimistisch. Zorg ook voor andere hosting, al die ads maken het zowieso minder...[/quote:fd0729b7a1] Ik ga straks hosting provide.... dus dat komt wel goed :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...