Ga naar inhoud

wie wil mijn website beoordelen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Willem Even een reactie van een amateur sitebouwer. Het is al vaker gezegd maar ik vind het een mooie strakke site. Ik houd wel van eenvoud. Alleen onder de kop contact heb je een formulier met een aantal vragen die ik niet vind passen in de stijl van je site. zoals wat je lievelingskleur is. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Veel succes Michel[color=blue:d40fe2420d][/color:d40fe2420d]
Link naar reactie
Nog even een reactie op de post van Michel: dat de vraag wat je lievelingkleur is op het contactformulier, dat was het testformulier. Je hebt toevallig net gekeken toen ik het aan het testen was. Nu is het als het goed is anders. Om terug te komen op de reactie van BelgiumBoy_007: ik gebruik nu nog alleen php in het contactformulier en binnenkort op de hoofdpagina. Verder zijn het html-files. Vereist dat weer een andere aanpak? Zou je mij iets uit kunnen leggen over de werkwijze die jij aandraagt? Ik bedoel, ik zou het zo kunnen toepassen, maar wil graag weten wat het doet en hoe het werkt. Alvast dank. Willem
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:82c3931f9c="GeNic"]heel even maar... - die vrouw en die wereldbol....zet je eigen kop op de site ipv die beide.. - m.a.w. ik mis dus het persoonlijke, het is nog niet "jouw" site.. Als je eigen kop het niet toelaat....dan kun je hem altijd nog wat bewerken.. :lol: :lol: :) :D :-? :lol: :)[/quote:82c3931f9c] GeNic, bij jou mis ik heel wat meer. Een beetje fatsoen onder andere.
Link naar reactie
[quote:5a8a52f72e="BelgiumBoy_007"]Het probleem zit hem dan in de frames pagina. Je zal een server side scripting language als PHP en ASP nodig hebben. Voor ik verder ga kan je misschien beter laten weten of je dat wel hebt op je server?[/quote:5a8a52f72e]Niet mee eens. Met HTML en wat JS kan je ook variabelen oproepen in het adres. Maar als zijn server PHP ondersteunt kan hij sowieso beter over op het [i:5a8a52f72e]include[/i:5a8a52f72e]-gedoe. Zal ff kijken hoe het moet. --> http://www.devguru.com/Technologies/ecmascript/quickref/location_hash.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...