Ga naar inhoud

geneste divs weergeven en verbergen werkt niet in firefox


Aanbevolen berichten

Hallo mensen! Vanavond bekeek ik, zeer tevreden over het resultaat in IE, een site waar ik een beetje mee aan het knutselen was eens in firefox: rampzalig. Het gedeelte waarin reacties op columns worden weergegeven (met onzin content overigens) klopt helemaal niet. (naast andere dingen overigens, maar dat is van latere zorg) Het is de bedoeling dat als je opeen titel klikt de tekst die er bij hoort zichtbaar wordt. Waarschijnlijk doe ik iets heel illegaals. Kan iemand mij vertellen wat. de link: [url]http://www.razenberg.nl/dev/index.html[/url] klik dan links op 'column'. Onderaan staan dan wat (onzin) reacties die dus in firefox dramatisch worden weergegeven.. Ik hoop dat iemand er even naar wilt kijken en me kan vertellen of dit nog te redden valt? Thanks! Jasper
Link naar reactie
Ik ben geen JavaScript expert, dus ik weet niet precies hoe je het kunt verbeteren. Maar de fout zit op het volgende punt: Error: document.getElementById("plusmin" + n) has no properties Source File: http://www.razenberg.nl/dev/columns.php Line: 39: En dat is deze regel: document.getElementById('plusmin'+n).src = "images/min.gif" Deze foutmelding is te zien in de JavaScript console (Tools > Javascript console)
Link naar reactie
[quote:6b6b9ff7b8="jasperlevink"]Maar dat heeft ie wel! (een property, tenminste dat neem ik aan. Er staat namelijk al een src ingesteld..) Daarnaast kan dit niet veroorzaken toch dat het er zo uitziet? en totaal niet werkt..[/quote:6b6b9ff7b8] Ik zit nog eventjes goed te kijken en volgensmij mist er een ; aan het eind. Voeg die dus eens toe..
Link naar reactie
Hallo mensen! Het werkt nu!! Was vergeten de img een id te geven. (had ze een naam gegeven) Het werkt nu dus. Het ziet er alleen nog niet uit zoals ik graag wil. De bedoeling was dat er een balke om de titel en afzender komt waarop je kunt klikken (nu een dun lijntje erboven). De tekst verschijnt dan onder de titel. Dit gebeurt wel. Maar niet in het blokje zoals ik het wilde. Wat raar is is dat de reactie op de eerste reactie (krijg je te zien als je op de eerste reactie klik) wel goed wordt weergegeven... Kan iemand me vertellen hoe dit komt? thanks!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...