Ga naar inhoud

frame targeting


Aanbevolen berichten

Mijn website werkt prima op mijn eigen computer, dat wil zeggen als ik geen http-adres gebruik. Het navigatiesysteem werkt zoals het moet werken: de frames laden in het frame met de naam 'content'. Maar als ik mijn (oude) site via het webadres urania.nl aanroep (via de link 'test') dan laden de pagina's die ik via de navigatiebalk aanroep niet meer in de frameset, ze springen eruit. Het is waarschijnlijk een scriptfout, maar hoe kan het dan wel werken als ik hem laad via mijn computer? Ik snap er niks van. Kan iemand mij helpen, want ik begin aardig gefrustreerd te raken.
Link naar reactie
als ik werk met div's moet elke pagina opnieuw mijn navigatiebalk laden. met frames scheelt het behoorlijk wat laadtijd. hoe dan ook, ik zoek nog steeds iemand die me kan helpen het probleem van mijn site te traceren. zou het aan dit deel van het navigatiescript kunnen liggen (het is een script wat ik van internet heb geplukt): function resetit(e) { if (document.all&&!menuobj.contains(e.toElement)) {delayhide=setTimeout("showit(-1)",delay_hide)} else if [b:70a26f24d8](document.getElementById&&e.currentTarget!= e.relatedTarget&& !contains_ns6(e.currentTarget, e.relatedTarget))[/b:70a26f24d8] {delayhide=setTimeout("showit(-1)",delay_hide)} } function clear_delayhide() { if (window.delayhide) {clearTimeout(delayhide)} Als je me kunt helpen: mijn dank is groot. Groet.
Link naar reactie
Dank jullie wel voor jullie commentaar. Het probleem is opgelost, dankzij 'Teacher' en 'Rowanov' op het tweakers-forum. Mijn index.html pagina (zonder frames) verwees met een link naar een andere index.html pagina (met de frames) in een subfolder. Dat veroorzaakte dat de pagina die werd geladen middels de navigatiebalk in de 2e indexpagina in feite werd geladen in de eerste indexpagina (die zonder frames dus). Kunt u mij nog volgen? Enfin, mijn site doet weer normaal en ik heb gelukkig net niet mijn computer aan diggelen geslagen. Michiel, nog even over je opmerking over het gebruik van "==" als je een vergelijking gebruikt in javascript: er stond "!=" wat je gebruikt als je wilt aangeven dat iets ongelijk moet zijn aan een waarde, maar misschien bedoelde je iets anders. Groeten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...