Ga naar inhoud

link zonder href toch met streepje.


Aanbevolen berichten

Hallo mensen! Ik wil graag een link (stukje tekst) waarbij door erop te klikken een javascript functie wordt uitgevoerd. Om een link zich te laten gedragen als een link ('klikbaar') moet er in het <a></a> element minstens het attribuut href ingesteld zijn. Ik wil dit alleen niet. Omdat ik dan href="#" moet instellen, maar dan verspringt de pagina naar bove, of href="", en dan wordt de index.html pagina ingeladen. Hoe kan ik, zonder dat er een nieuwe pagina ingeladen of binnen een pagina gesprongen wordt, een link laten werken als link (dus incl handje, onderlijning etc.). Ik heb al geprobeerd er een span van te maken en dan de verschillende eigenschappen van een link alsnog te definieren, maar dit lukt niet.... Thanks.
Link naar reactie
[quote:40543539c1="MichielPH"][quote:40543539c1="Ener Nestraa"][code:1:40543539c1]<a id="blijf" href="#blijf">hier jouw javascriptje</a>[/code:1:40543539c1][/quote:40543539c1]De link zal ws. ook steeds bovenaan komen te staan.[/quote:40543539c1] Ik heb het geprobeerd, maar het werkt wel op de manier zoals ts wil.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...