Ga naar inhoud

[Sitecheck]WallyIndustries


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben weer eens met mn site bezig geweest (=complete restyle ;) ) nu is het resultaat hier te vinden: http://wally.usaviohosting.com Nu zou ik graag willen horen wat men er van vindt, en ook wat er veranderd/toegevoegd kan worden zodat het een mooiere/betere site kan worden... Bedankt, P.S. Alleen de hoofdpagina werkt een beetje, dus niet kom niet aan met: "De links doen het niet" B.V.D.
Link naar reactie
Om de tekst nog te verbeteren: [i:662b1bdc8c]I have got a brand new host since [b:662b1bdc8c]the daily and dramatic increase of the downtimes of Iconrate[/b:662b1bdc8c]. I hope this host has lessnone [b:662b1bdc8c][nog nooit van dit woord gehoord...] [/b:662b1bdc8c]downtimes. Thanks [b:662b1bdc8c]to[/b:662b1bdc8c] Usavio.com for the hosting. The website had [b:662b1bdc8c]its[/b:662b1bdc8c] restyling job done today. I hope you like the new [b:662b1bdc8c]layout[/b:662b1bdc8c]. Regards, Ewald.[/i:662b1bdc8c]
Link naar reactie
Je gebruikt voor de content maar een klein deel van het scherm. Zelfs op mijn resolutie van 1024 x 768 is meer dan de helft niet gebruikt. En dan staat alles ook nog helemaal aan de linkerkant. Ik weet niet precies wat het is (vlakverdeling?) maar het komt nogal onevenwichtig op me over. Verder gebruik je volop tabellen voor de opmaak. Moet je natuurlijk zelf weten, maar voor een 'webdesign-bedrijf(je)' maak je daarmee geen sterke indruk. Laat met je eigen site zien dat je ook moderne (hedendaagse) technieken (CSS) beheerst! De mededeling over het down zijn van je oude host is overigens ook niet iets om trots op te zijn. En doet ook niet terzake. Weglaten. Succes ermee.
Link naar reactie
Moest idd its zijn en niet it's (lol). Wat is dat dan voor zin : "[i:7f06ebc68e]I have got a brand new host since the daily and dramatic increase of the downtimes of Iconrate.[/i:7f06ebc68e]"... :-? "[i:7f06ebc68e]I've got a brand new host, due to the daily and dramatacly increasing downtimes of Iconrate, which was my previous host.[/i:7f06ebc68e]" Iets in die trend... "[i:7f06ebc68e]lessnone[/i:7f06ebc68e]" Bestaat volgens mij niet...
Link naar reactie
[quote:14e3e57031="turbo-pascal"]Wat is dat dan voor zin : "[i:14e3e57031]I have got a brand new host since the daily and dramatic increase of the downtimes of Iconrate.[/i:14e3e57031]"... :-? "[i:14e3e57031]I've got a brand new host, due to the daily and dramatacly increasing downtimes of Iconrate, which was my previous host.[/i:14e3e57031]" Iets in die trend...[/quote:14e3e57031] Kan natuurlijk ook. [quote:14e3e57031="wally"]volgende keer concentreer ik me wel beter op mn engels[/quote:14e3e57031]T zijn verbeteringen toch? Verder: stroomdraadjes boeien me niet zo, ze spelen verder ook geen rol. Daarnaast weet ik niet wat het doel is van de site - kleding? Webdesign? ;)
Link naar reactie
[quote:7d582792a7]Verder: stroomdraadjes boeien me niet zo, ze spelen verder ook geen rol. [/quote:7d582792a7] voor de versiering :P anders had ik ook wel textbased pagina kunnen maken.. en er staat heeeeeeeeeeel klein onder WallyIndustries (rechts), webdesign in het wit :P Maar zo te horen is deze site niet bepaald in trek, ik zal wel wat nieuws moeten bedenken.. MEt css natuurlijk ;) en dat firefox probleem komt omdat ik in de css dit staat : [code:1:7d582792a7]overflow-y: auto; overflow-x: hidden;[/code:1:7d582792a7]zijn hier dan evt. oplossingen voor?
Link naar reactie
Is dit je visitekaartje...? Je hebt/het is een webdesign buro zo te zien... Beunhaas, net online, 5 minuten ervaring, etc? Als je echt verder wilt gaan als webdesigner moet je heel wat meer in je mars hebben. Edit: vergeten cijfer te geven. 1 - 10: een hele dikke 3. Je pretendeerd een webdesigner te zijn, dan verwacht men heel wat anders dan dit gepruts.
Link naar reactie
[quote:5e5e91416c="wally"]als men ziet dat er in het begin van dit topic commentaar geleverd wordt op de content en dit floeps in een keer weg is, dan kan men zijn of haar conlcusies toch wel trekken.... maar wat maakt de site nou het allerslechtst? de kleuren? de techiniek (tabellen ipv css)? het kleine venstertje?[/quote:5e5e91416c] Wally, doe eens een beetje vriendelijker tegen Maarten. Je vraagt om een sitecheck en die krijg je. Ga er gewoon nog eens even goed voor zitten. Begin met een schone lei. Maak een nieuwe, mooie lay-out. Gebruik CSS voor je opmaak en haal de eventuele taalfouten eruit. Dan kijken we nog een keer! :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...