Ga naar inhoud

HTML en link's, een probleempje


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een doodsimpele pagina in elkaar geknutseld met links er op om door diezelfde pagina te springen, dus naar TOP of dergelijke maar ze werken niet. De melding welke ik krijg is: " The requested URL /inzage1 was not found on this server. " Nu klopt dat natuurlijk wel dus heb ik ergens bij de onderste link het volledige adres al neergzet maar ook dan werkt het niet naar behoren. Helaas, ook "faq.html/boven" kan niet gevonden worden. Ik moet dus op de één of andere manier aangeven dat het een interne verwijzing is en geen externe. Hier de volledige code van de pagina: [code:1:a0dadb5087] <HTML> <HEAD> <TITLE>www.mijnsite.nl, Vindt al uw oude clubvriend(inn)en weer terug</TITLE> <LINK HREF="stijl_clubleden.css" REL="stylesheet" TYPE="text/css"> </HEAD> <BODY> <H1>FAQ</H1> <A NAME="boven">(veel gestelde vragen)<BR></A> <BR><BR> <A HREF="afronden">-- Ik kan mijn registratie niet afronden</A><BR> <A HREF="inloggen">-- Ik kan niet meer inloggen</A><BR> <A HREF="inzage1">-- Ik kan geen inzage geven in mijn gegevens</A><BR> <A HREF="faq.html?inzage2">-- Ik kan inzage in mijn gegevens niet intrekken bij één persoon</A><BR> <BR><BR> <A NAME="afronden"></A> <P><B>Ik kan mijn registratie niet afronden</B><BR> Aanmeldingen welke niet binnen 3 weken zijn afgerond worden verwijdert, mogelijk is dit bij u het geval, neem ander contact op met het support team. <A HREF="boven">naar begin</A> <A NAME="inloggen"></A> <P><B>Ik kan niet meer inloggen</B><BR> Registraties welke meer dan een jaar niet gebruikt zijn worden verwijdert, mogelijk is dit bij u het geval. Uiteraard is het ook mogelijk dat u een onjuist email adres gebruikt of een onjuist paswoord, laat eventueel uw paswoord opnieuw toesturen. Is hiermee het probleem nog niet opgelost neem dan contact op met het support team <A HREF="boven">naar begin</A> <A NAME="inzage1"></A> <P><B>Ik kan geen inzage geven in mijn gegevens</B><BR> Mogelijk heeft u bij uw aanmelding aangegeven dat er nooit inzage gegeven mag worden in email- of NAW-gegevens, in dat geval dient u eerst in te stellen dat inzage op verzoek mogelijk is onder de rubriek "Mijn gegevens".<BR> Lost dit het probleem niet op neem dan contact op met het support team.<BR> <A HREF="boven">naar begin</A> <A NAME="inzage2"></A> <P><B>Ik kan inzage in mijn gegevens niet intrekken bij één persoon</B><BR> Mogelijk heeft u bij uw aanmelding aangegeven dat er altijd inzage gegeven mag worden in email- of NAW-gegevens, in dat geval dient u eerst in te stellen dat inzage op verzoek mogelijk is onder de rubriek "Mijn gegevens".<BR> Lost dit het probleem niet op neem dan contact op met het support team.<A HREF="boven"><BR> <A HREF="faq.html/boven">naar begin</A> </FORM> <BR> </BODY> </HTML> [/code:1:a0dadb5087] Wie helpt mij uit de brand, wat doe ik verkeerd ? Alvast bedankt, John
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...