Ga naar inhoud

[SITECHECK] bestgadgets.nl


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn twee centen... v.w.b. kleuren, graphics: houd ik me even niet mee bezig. Navigatie: ik begrijp wel dat er is gekozen voor een 'aanduiding' in het menu (je weet op welke pagina je zit) maar waarom zit dat ook bij 'startpagina'? Nu verspringt het gehele menu bij het 'schakelen' tussen start en de rest. Wat verstaan jullie onder mobiliteit? UIt voorgaande post neem ik maar even an dat de auto's uit het assortiment worden gehaald. Ben benieuwd wat daar allemaal komt te staan...Fietsen, brommers (sorry, scooters is de populaire term) etc? Bij Over Bestgadgets zou ik zelf niet 'even voorstellen: bestgadgets.nl zetten. Wat is de kans dat iemand hier 'per ongeluk' terecht komt? Wellicht dat je als je echt proffesioneel over wilt komen hier toch nog even over moet nadenken? Bij het boodschappenlijstje had ik toch even moeite om mijn productje terug te vinden. Wellicht dat je in de opmaak nog iets kunt veranderen (lijntjes o.i.d.) om duidelijk een onderscheid te maken tussen producten op de lijst en het 'kader'. De algemene voorwaarden, 1.2: lees de zin over aanvullende voorwaarden nog even door (puntje we, hoofdletter vervangen) 1.6 de site richten? Zijn er meer sites dan? Enkelvoud dus. 1.7 van tijd tot tijd klinkt een beetje wollig. Ik begrijp wat jullie willen zeggen maar weet even niet het goede woord. 2.1 Oh! Die heb ik nog niet eerder gezien. Ik mag dus een bod doen? 2.2 UItkijken. Hoe kan de koper de voorraad bekijken? Verder stop ik daar dan even mee. V.w.b. Betaling...Ik ga er maar even van uit dat het bedrijf, zodra het 'echt' wordt, ook een aparte bedrijfsrekening opent? Om nou geld op de rekening van de sales medewerkster te storten.... 8) Hoop dat jullie hier iets mee kunnen, Thor2002
Link naar reactie
[quote:37e623759b="thor2002"]Bij het boodschappenlijstje had ik toch even moeite om mijn productje terug te vinden. V.w.b. Betaling...Ik ga er maar even van uit dat het bedrijf, zodra het 'echt' wordt, ook een aparte bedrijfsrekening opent? Om nou geld op de rekening van de sales medewerkster te storten.... 8)[/quote:37e623759b] Boodschappenlijstje staat bovenin onder het logo. Vind je iets niet? Klik op help onderaan. Hier word ook nog aan gewerkt. Bedrijfsrekening was al onderweg. Aan de rest van het commentaar ben ik bezig.... [EDIT] Er zijn meer sites in aanbouw: www.bestmultimedia.nl www.besttoys.nl www.bestplasmatv.nl
Link naar reactie
Als er meer echte gadgets gaan komen: goed zo. Nu zijn ze echter niet aanwezig op de site, dus vandaar mijn beoordeling van huis-tuin-en-keukenspullen. Even over de algemene voorwaarden: jullie onderschijven de gedragsregels van thuiswinkel.org, maar zijn geen lid en ook nog geen aspirantlid. Ofwel als consument heb je nog (steeds) geen zekerheid, mocht het onverhoopt tot problemen komen. Ondanks dat jullie aangeven dat hun advies bindend zal zijn, is dat advies voor jullie niet bindend als jullie geen lid zijn. Ofwel jullie kunnen alsnog niets met het advies doen. CB
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...