Ga naar inhoud

plaatje+achtergrond niet helemaal aan de rand:(


anoniem

Aanbevolen berichten

ik ben bezig met een website voor mijn clan (spearhead coduo) en ik heb het volgende probleem: de achtergrondkleur van de site is donkergrijs, en middenin wil ik een stuk met iets lichtergrijs (waar alle info op komt te staan...) Ik wil graag dat die lichtergrijze kleur helemaal naar de zijkanten van de pagina gaat.. nou houdt de kleur net voor de rand op... ik wil een plaatje ook graag helemaal tegen de (linker) rand aanplakken... iemand een tip/suggestie/site? grtz
Link naar reactie
geprobeerd.. t werkte niet.. ik denk (weet bijna zkr) dat ik iets fout die.. ik ben ook niet egt een genie met html/css.. ik heb : margin: 0; padding: 0; in de html code (die gemaakt is door dreamweaver mx ) gezet.. er veranderd dan nix als ik de pagina open.. ik heb wel tabellen.. mss ligt het daaraan (alles van de pagina staat in tabellen).. *edit* : holy moly! ik dee hetzelfde (iig denk ik:P) pecies hetzelfde nog een keer.. en nou doet ie het:D thx:D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...