Ga naar inhoud

flash-php


anoniem

Aanbevolen berichten

Heb vrij fanatiek gezocht her en der, maar heb tot nu toe nog niet gevonden wat ik zocht, dus hier maar een poging wagen. Ben wat aan "het spelen" met flash en php, een mailform gemaakt m.b.h. loadVariablesNum ("file.php", 0 , "POST"); waar ik in file.php mail(); gebruik om de varaiablen weg te mailen. Nu wilde ik het eens andersom proberen, een php file aangemaakt en daar een $blah= 'blablabalbalbalaa' aangemaakt hopende die op een soortgelijke manier als het mailformulier in flash (dan wel met de methode GET) te krijgen. Dit zonder resultaat. M'n vraag: kan ik in een php bestand een variabele aanmaken die ik in een dyn. tekstvak kan laden? Ik ging er eigenlijk vanuit, maar heb t idee dat ik ergens nog aan moet geven waar flash de variabele in moet laden? bvd peace
Link naar reactie
[quote:51f63479d4]Nu wilde ik het eens andersom proberen, een php file aangemaakt en daar een $blah= 'blablabalbalbalaa'[/quote:51f63479d4] je moet geen $blah= 'blablabalbalbalaa' gebruiken maar [code:1:51f63479d4]echo 'var1=blablabla&var2=bla+die+bla';[/code:1:51f63479d4] of als je het nog wat beter en handiger wilt doen: [code:1:51f63479d4]echo 'var1=' . urlencode('blablabla') . '&var2=' . urlencode('bla die bla');[/code:1:51f63479d4] Let het ook op dat het even kan duren voor de variabelen geladen zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...