Ga naar inhoud

[Sitecheck]Alex Photo


anoniem

Aanbevolen berichten

Na heel veel tijd van m'n vakantie verspillen aan het verdiepen in Flash MX en het maken van m'n website is 'ie eindelijk af. Hij is te vinden op [url]http://www.AlexPhoto.tk[/url]. Neem gerust een kijkje en ik hoor graag wat jullie ervan vinden, wat er volgens jullie verbeterd zou kunnen worden enz. PS: Bij het laden van de foto's zou er een preloader moeten komen te staan die aangeeft hoe ver hij is met het laden van de foto, maar om de een of andere reden wordt die online niet weergegeven. Ik ben aan het werk om dit te fixen. Mocht iemand van jullie weten wat hier het probleem is: [url=http://alexphoto.sitesled.com/test/landscape01.fla]Hier[/url] is een van de .fla bestanden te downloaden en zoals je daar kan zien als je via Ctrl+Enter de .swf runt en de Debug op 56K of iets dergelijks zet, is er inderdaad een preloader te zien. Online komt deze dus niet tevoorschijn. Post dus ook gerust je oplossing voor dit probleem.
Link naar reactie
Je opmerking over Contact en Disclaimer kan ik begrijpen. Het zit echter zo dat de site in principe gebouwd is om zonder scrollbar te draaien op 1024x768 en dan zitten contact en disclaimer dus helemaal onderaan het scherm. Maar om foto's in de portrait stand goed weer te geven heeft 'ie wel een scrollbar nodig, maar in principe zie ik de site dus als een site zonder scrollbar :P
Link naar reactie
Mooie site! Lekker strak design met een goed passende kleurcombinatie. Alleen zou het lettertype ook voor mij iets groter mogen: de letters zien er wat rafelig uit. Het was me overigens in de eerste instantie niet duidelijk dat de foto's vergroot konden worden weergegeven omdat ik geen "handje" zag. Prachtige foto's trouwens! Goed gedaan! :wink:
Link naar reactie
Het feit dat de cursor niet veranderd als je over een thumb gaat is voor zover ik weet gewoon een nadelige bijkomstigheid van Flash. Ik zou in ieder geval niet zo snel weten hoe ik dat kan veranderen. Grootte van het lettertype kan ik me in vinden, alhoewel ik het zelf niet storend vond. @teacher: Fouten in het Engels? Kun je een paar voorbeelden geven want ik kan ze zelf niet vinden...
Link naar reactie
@Teacher: Je hebt helemaal gelijk, heb er helemaal overheen gelezen :oops:. Ik heb het inmiddels veranderd. Over de grootte van het lettertype ben ik nog even in dubio, want ik vind het persoonlijk wel mooi staan deze grootte van het lettertype en ik heb zelf geen problemen om het te lezen, maar ik hoor dus een aantal mensen wel zeggen dat het moeilijk te lezen is, dus dat is even een afweging maken.
Link naar reactie
Hmmm... De woorden 'mooie site' en/of 'mooi design' domineren deze draad, maar als ik heel eerlijk ben zie ik niet zoveel design. Je site is opzich redelijk ok -zij het wat simpel, maar niet 800 compatible, wat bij mij al meteen alarmbelletjes doet rinkelen. Hou er rekening mee dat niet iedereen een 1024 en hoger res heeft, en hou er dan ook meteen rekening mee dat niet iedereen -waaronder ikzelf- *niet* fullscreen surft. Ik hou mijn browserscherm bijv zo rond de 800, omdat ik wel meer doe dan alleen surfen, en dat zal voor heel veel mensen gelden. De kracht van flash is o.a. de vectorkwaliteiten, daar mag je wel wat mee doen, iig 800 compatible maken met een fixed min width [zoiets zal vast wel bestaan ;) ]. 1 to 10: krap 6-je. Net voldoende, maar daar is alles mee gezegd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...