Ga naar inhoud

Wel op de site, niet op mijn computer


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben toch al een aardig tijdje aan het HTML-en en nu wil ik niet zeggen dat ik er alles van weet, maar toch wel aardig wat. Als ik op mijn werk op mine site kijk (www.ya126.nl) dan ziet hij er uit zoals ik dat wil, maar thuis niet. Ook als ik alle bestanden download vanaf de provider naar mijn computer. Het verschil is dat er thuis een knop ontbreekt in de navigatiebalk (Forum) Heeft iemand enig idee hoe dit mogelijk is. Het werkt zo lastig thuis als je aan het ontwerpen en aanpassen bent en je kunt het niet goed op je eigen computer beoordelen Vele dank voor de moeite Richard
Link naar reactie
Staat geen forum in de broncode, nee. Waarom gebruik je trouwens hoofdletters in je links en bestandsnamen? Als het ergens mis kan gaan (het html typen/ftp-en) is het daar wel. Ik kreeg ook de "fout op pagina". Volgens mij zit die in "ya126.htm" in het laatste gedeelte <frame name="content" src="Auto.html" target="_self"> [b:e620f3bb85] </frameset> <noframes> <body bgcolor="#386E38" onLoad="scroll()"> </body> </noframes> </frameset> </html>[/b:e620f3bb85] Volgens mij moet je: -de frames gewoon binnen de "body" zetten -de frames eerst afsluiten met 2x </frameset> (niet 1 keer en dan ergens verderop weer 1 keer) CB
Link naar reactie
[quote:c0e72e21ce="CB"]Ik kreeg ook de "fout op pagina". Volgens mij zit die in "ya126.htm" in het laatste gedeelte.[/quote:c0e72e21ce]HTML geeft toch nooit een foutmelding? Dan wordt het toch niet/verkeerd weergegeven? Volgens mij zit het 'm hier in:[code:1:c0e72e21ce]<A href="#"OnClick="this.style.behaviour="www.ya126.nl(#default#homepage)"; This.SetHomePage("http://www.ya126.nl");return false;">WWW.YA126.NL instellen als startpagina</A>[/code:1:c0e72e21ce]
Link naar reactie
Hallo lieverds (kwijl kwijl) Bedankt voor jullie vele reacties. Ik ben echter schuldig aan een kleine verwarring. Ik noemde het forum, maar op de site wordt het clipboard genoemd. Het betreft de link naar msn.com. Ik ben jullie heel dankbaar voor het vele meedenken en aan sommige opmerkingen heb ik veel gehad, maar het probleem waar het uiteindelijk om draait is dus nog niet verholpen. Richard
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...