Ga naar inhoud

vraag over sitecheck


anoniem

Aanbevolen berichten

... wat zou er voor gevaar bestaan als je je ip zou weggeven? Je ip is sowieso zichtbaar voor elke website die je bezoekt. Ook portscanners werken niet met de hand maar automatisch. Het weergeven van je ip zal dus niet opeens extra portscans of wat dan ook betekenen. Hoogstens wil je niet dat mensen er in de toekomst ook gaan kijken, maar dat is natuurlijk iets wat je zelf moet overwegen. Je ip is in ieder geval iets waar je zonder al te veel moeite sowieso al aan kan komen. Het hier neerzetten is dus niet extra gevaarlijk.
Link naar reactie
Bekeken in Mozilla Firefox: De kleuren hebben inderdaad iets "paard-achtigs", en passen naar mijn smaak wel bij het onderwerp van je website. De site zelf zou ik anders opbouwen. Het ziet er nu wat rommelig uit. De foto's vind ik ook wat aan de grote kant, en de tekst loopt niet mooi om de foto's heen. De vspace is relatief te groot. Verder vermeld je 2 x "links". De menu knop "links" werkt niet. De andere links ook niet trouwens. De "specials" zou ik op het rechtergedeelte zetten. (Aan de kant van "aanbieding van de week"). Let verder op je hoofdlettergebruik. Ik zie midden in een zin "Website" staan ipv website. ook "U" mag tegenwoordig "u" zijn. De dagen van de week hoeven ook niet met een hoofdletter in het midden van een zin. Kies verder een ander lettertype. (Arial, verdana). Lijn de tekst consequent uit, nu is dat niet het geval. Gebruik voor je footertekst een kleiner lettertype, deze tekst kun je gerust centreren. Succes!
Link naar reactie
[quote:924e246b4d="Mrs.Birdlover"]Bekeken in Mozilla Firefox: De kleuren hebben inderdaad iets "paard-achtigs", en passen naar mijn smaak wel bij het onderwerp van je website.[/quote:924e246b4d] Gelukkig :D [quote:924e246b4d="Mrs.Birdlover"] De site zelf zou ik anders opbouwen. Het ziet er nu wat rommelig uit. De foto's vind ik ook wat aan de grote kant, en de tekst loopt niet mooi om de foto's heen. De vspace is relatief te groot.[/quote:924e246b4d] Bij "wie zijn wij?"? Daar ben ik mee bezig, die hint had ik al gehad :wink: [quote:924e246b4d="Mrs.Birdlover"] Verder vermeld je 2 x "links". De menu knop "links" werkt niet. De andere links ook niet trouwens. De "specials" zou ik op het rechtergedeelte zetten. (Aan de kant van "aanbieding van de week"). [/quote:924e246b4d] De "losse" links was maar even uit de vingers geklopt, het zijn allemaal losse blokken (links, specials etc etc) daar komen straks dynamische "Themas" uit de database te staan. Wel een goed idee om Specials rechts te zetten! [quote:924e246b4d="Mrs.Birdlover"] Let verder op je hoofdlettergebruik. Ik zie midden in een zin "Website" staan ipv website. ook "U" mag tegenwoordig "u" zijn. De dagen van de week hoeven ook niet met een hoofdletter in het midden van een zin. [/quote:924e246b4d] :oops: Zover had IK de tekst ook nog niet eens gelezen :oops: [quote:924e246b4d="Mrs.Birdlover"] Kies verder een ander lettertype. (Arial, verdana). Lijn de tekst consequent uit, nu is dat niet het geval. Gebruik voor je footertekst een kleiner lettertype, deze tekst kun je gerust centreren. Succes![/quote:924e246b4d] Mee eens! was ik soort van vergeten...(footer) Bedankt voor je ruime mening!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...