Ga naar inhoud

[html & php] Grootte van het lettertype veranderd niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Heej, ik heb een stukje gecode in Html en daarin heb ik php inverwerkt. Maar ik wil dat wat door php gegeneerd word een kleine letter type geven. Maar dat lukt op een of ander manier niet. Ik heb ook geprobeerd met een style sheet. Alles wat dan niet in de php code staat wordt kleiner. Het gekke is dat hij wel het letter type veranderd :S [code:1:f812e56d7f]<?php session_start(); if ($mysession->Login) { echo "Welkom $mysession->username"; ?> <html> <head> <!-- BEGIN STYLE --> <style type="text/css"> body {font-family:Tahoma;font-size:8pt;font-weight:normal;font-style:normal; text-decoration:none;} a {font-family:Tahoma;font-size:8pt;font-weight:normal;font-style:normal; text-decoration:none;} a:hover {font-family:Tahoma;font-size:8pt;font-weight:normal;font-style:normal; text-decoration:none;} a:active {font-family:Tahoma;font-size:8pt;font-weight:normal;font-style:normal; text-decoration:none;} a:archive {font-family:Tahoma;font-size:8pt;font-weight:normal;font-style:normal; text-decoration:none;} </style> <!-- EIND STYLE --> </head> <body> <hr> <?php $link = mysql_connect("localhost","root"); if (!$link) die ("Fout: kan geen verbinding maken met de database"); mysql_select_db("ll"); $result = mysql_query("select order_id, log_omschrijving, log_tijdstip, log_datum, vr_aantal, vr_merk, vr_inhoud from torder_info, tlog_tijden, tlog_opdracht, tlading_info where ref_debiteur = 0 and opdracht_id = ref_opdracht and tlog_tijden.ref_order = order_id and tlading_info.ref_order = order_id order by order_id desc"); if (!$result) die("Fout bij het uitvoeren van de query..."); While ($row = mysql_fetch_array($result)) { echo "<table> <tr><td>Order ID: </td><td><b> " . $row["order_id"] . "</b></td></tr> <tr><td>Omschrijving: </td><td><b>" . $row["log_omschrijving"] . "</b></td></tr> <tr><td>Vracht aantal: </td><td><b>" . $row["vr_aantal"] . "</b></td><tr> <tr><td>Vracht inhoud: </td><td><b>" . $row["vr_inhoud"] . "</b></td><tr> <tr><td>Tijd: <b>". $row["log_tijdstip"] . "</b></td><td> Datum: <b>". $row["log_datum"] . "</b></td></tr> </table><HR>"; } mysql_close($link); ?> <br><br><br> <hr> <a href=uitloggen.php>log out</a> </body></html> <?php } else { ?> <html><Font Face="Tahoma"><body><h3>ongeldige poging</h3></body></html> <?php } ?>[/code:1:f812e56d7f] Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen mvg Quirijn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...