Ga naar inhoud

demo film


anoniem

Aanbevolen berichten

Ok, Hier heb je voor nodig: Flash Grafisch programma (pixel art) Veel inzicht op visueel gebied en presentatie Veel know how over de programma's Een pot vol geluids effecten alla Hollywood.. Met andere woorden, als je hier niet veel in doet of kan, vergeet dan dat je het ff zo maar onder de knie krijgt. Dit is gewoon het betere werk. Er bestaat helaas geen programma dat jouw creativiteit beinvloed.. Dus hopen dat je het al hebt ;-) Gr. J-P
Link naar reactie
geluidseffecten kun je zelf maken (spreek wat dingen in een microfoon in, zoek je cd collectie eens door en manipuleer het wat met een programma als [url=http://www.deltaz-palaze.de/site-tra-fruityloops.html]fruityloops[/url] of [url=http://www.adobe.com/products/audition/main.html]cool edit pro, tegenwoordig door het leven gaand als Adobe Audition[/url], of van het internet halen (er staan vele gratis samples op het internet, zoek even op free sounds), of als je het slim doet weet je een school voor multimedia te strikken met een leuke opdracht, of je kent iemand die heel veel met muziek/synthesizer doet en ook nog erg aardig is, of je neemt een abo op computer arts of soortgelijk tijdschrift en krijgt af en toe wat gratis samples op de cover-cd, of je koopt een verzamel cd met geluiden, of je koopt ze van een effectshouse (nog nooit nodig gehad)
Link naar reactie
Ja, het betere werk. Dat klinkt misschien mooier als dat ik het bedoel. Ik wil er mee zeggen dat het in ieder geval geen gehobby is. Het loopt lekker door. Ziet er dynamisch uit en heeft op de juiste momenten de juiste effecten. Op zich kan je in flash best veel uithalen met de juiste geluiden. Ik werk meestal zo: Mp3 bestanden waar ik stukjes uit wil halen zet ik om naar .wav Deze .wav bestanden bewerk ik in een audio programma dat volgens mij ook gratis te vinden is, Wavestudio van Creative. Hier kan je knippen kopieren en plakken in nieuwe .wav bestanden. Deze files importeer je weer in flash. Misschien helpt het je op weg :-) Gr. J-P
Link naar reactie
Zeker weten dat dit me op weg helpt. Ik wil zelf ook een aantal van dit soort flash filmpjes maken voor later bij mijn CV. Ik ga de genoemde programma`s even zoeken,Flash MX 2004 en Flash Mx 2004 Professional heb ik al. Dus nu alleen de geluid bewerkings programma`s nog. En die tip van geluiden van films is zeker een goed idee. Bedankt :P :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...